Gast Geplaatst: 6 mei 2003 Geplaatst: 6 mei 2003 Hallo, vanmorgen waren C+ e.d. op zwart (het "gratis" pakket deed het wel (rtl4-5-ned 1-2-3 enz), zeg maar het irdeto-pakket. Heb een nieuwe file geladen, die van B****, nu wil het dat als ik van RTL4 naar een C+ schakel de twee zenders, dus rtl4 en c+, door elkaar te zien zijn, ja zover dat mogelijk is, schakel ik van een vrije duitse zender (rtl) naar c+ dan heb ik wel enkel c+ maar wordt niet goed weergegeven en het is ook niet mogelijk om van de c-blauw naar rood te schakelen. iemand een oplossing?? heb de struisvogel van 19-4 met de update van ronald van 0405 erop. groetjes uit belgie
-paul- Geplaatst: 6 mei 2003 Geplaatst: 6 mei 2003 Dat klinkt naar een te zwak ontvangst signaal. Althans te zwak voor de dreambox-tuner.
Dublex Geplaatst: 6 mei 2003 Geplaatst: 6 mei 2003 Als ik het zo lees gebruik je een aston met een fun kaart... deze werkt nog niet goed als allcam... je krijgt een conflict tussen het seca en het irdeto gedeelte..dus je moet de irdeto keys van het nederlandse pakket er af halen... dan heb je nergens last van...
Gast Geplaatst: 7 mei 2003 Geplaatst: 7 mei 2003 Hallo, ik heb het probleem opgelost door van GBOX naar Mgcamd te switchen.Alleen doen nu de direkt kanalen het niet meer, moet dus effe tijd maken voor alles te updaten. bedankt voor jullie respons. groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen