Ga naar inhoud

Voorzichtig met nieuwe traveller+ITA update op ump

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wees voorzichtig met het nieuwe " traveller_031904beta105_4b.5updatesronaldPJfixcas " image op ump. Het bevat crc errors en kan niet volledig met tuxboxtools of uncramfs uitgepakt worden. Het is ook heel raar dat de rar-files volgens winrar 100% in orde zijn. Het image was dus al corrupt voordat het ingepakt en gepost werd.

Beter niet flashen!

hobby4all

Geplaatst:

kan dit image niet vinden op ump. Is dit misschien dat image waarvan beweert word dat het seca2 kaarten leest in de interne sloten????

Geplaatst:

Gezien het 1 april gebeuren met de magic module vertrouw ik alleen de traveller images die ik kan installeren via het software update menu.

Geplaatst:

@rdigital: er stond inderdaad bij dat hij _orginele_ seca2 kaarten kon lezen. Het was een verbouwde traveller, waarbij in /var_init/bin een camd executable stond. Dit was het mgcamd bestand uit de addonEmu.zip van kindzadza. In /var_init/bin stond de scam1 file uit het eclipse image voor de aansturing van 1 van de cardreaders. De /var_init/etc directory was corrupt (althans volgens uncramfs) dus ik heb geen flashpoging gedaan.

hobby4all

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen