edwin40 Geplaatst: 6 mei 2003 Geplaatst: 6 mei 2003 Hallo ik heb de 6073 met de 1,42 en settings erin maar ik zag dat er nu nieuwe settings zijn wat zijn de voordelen van deze settings.? Ik heb niet die van 4 mei erin maar die daarvoor? Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
M_Z Geplaatst: 6 mei 2003 Geplaatst: 6 mei 2003 Ja inderdaad, er is enige uitleg nodig. Er is na aanvraag een complete search gedaan naar alle vrije kanalen van Astra2 op 28 graden, inclusief de BBC kanalen (maar die zenden nog niet vrij uit). Er is dus nu de keuze uit twee verschillende flash512k.bin files, 1 met Astra2 en 1 met Hispasat. Maar daarbuiten, ik heb de ecm pids van alle Nederlandse kanalen alvast aangepast op de best mogelijke manier na de omschakeling op Seca2. Ook de MTV kanalen zijn dus al aangepast, betekent dat het autosysteem NIET meer op GEEN mag staan als je die andere kaart gebruikt (de niet V1+ kaart dus). Zelfde probleem komt dus als ook al bekend was bij de Franse kanalen. Dus bij gebruik van de originele kaart: Auto system op SECA En bij gebruik van ...: Auto system op GEEN Helaas dat is zoals we het voorlopig zullen moeten oplossen. M_Z
edwin40 Geplaatst: 6 mei 2003 Auteur Geplaatst: 6 mei 2003 ok dus als ik het eigenlijk goed begrijp is het niet echt belangerijk, ik heb inderdaad gewoon via jou site dat stappenplan doorlopen + d en dan op seca zetten ik kijk alleen op de astra 19,2 oost Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen