Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi<BR>Is Pink weer bezig???<BR>Of is er een key wissel<BR>Of hebben ze een stroom storing (nog steeds)<BR>Wie weet meer<BR>Wie heeft er meer last van<BR>Als er een key wissel is wie heeft er een nieuwe key voor mij???<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Er is inderdaad een key wissel mad.gif" border="0 <BR>maar op dit ongecodeerd (News)<BR>Wie oh wie heeft de nieuwe Key???<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Pro id = 01 0E 00<BR>PMK = 79 80 F3 A6 F0 A0 EB DF<BR>date = 00 05<P>veel kijk plezier

Geplaatst:

He Marcel<BR>Bedankt en nu maar hopen die werkt....<BR>Hij blijft nog steeds ongecodeerd dus kan hem niet testen.<BR>Heb jij toevallig de HMK hiervoor???<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0 <BR>PS doe dat niet via dit board maar via privat mess.... laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Provider: 00 <BR>Provider ID: 01 0E 00 <BR>PMK: 01 3E 8A 4C BD 5C 07 99 <BR>PlainKey 02: 9A 45 A0 75 C1 40 56 1D <BR>PlainKey 04: 64 74 15 73 21 FD 3B C1 <BR>PlainKey 06: 4F F0 96 D2 65 B4 DB EE

Geplaatst:

Ik geloof niet dat ze nu met keywissel bezig zijn.Ze hebben een mededeling gedaan dat op sateliet technishe problemen zijn en verontschuldigen zich voor mogelijke storingen.<BR>Daarom denk ik dat Pink+ op moment gewoon, door technishe problemen, niet in staat is om gecodeerd te zenden.<BR>Laten we dus rustig afwachten wat zal gebeuren<P>Groetjes

Geplaatst:

hoi ruud. helaas heb ik geen HMK van kanaal.<BR>ik ben ook al zoekend naar HMK keys. maar die worden niet zo maar gegeven.<BR>groetend marcel.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.