Olly Geplaatst: 6 mei 2003 Geplaatst: 6 mei 2003 Kan ik met MD 9.1 2 schotels aan sluiten op mijn hauppauge dvbs-kaart? 1 op astra en 1 op thor.zo ja, hoe doe ik dat?
Gast Geplaatst: 6 mei 2003 Geplaatst: 6 mei 2003 hallo, ja hoor dat kan met een diseqc schakelaar, je kan daar tot vier lnb's mee schakelen. groetjes scooby555
Olly Geplaatst: 7 mei 2003 Auteur Geplaatst: 7 mei 2003 Oke,bedankt voor de info.Nu kan ik dus gaan winkelen.
dr_grebber Geplaatst: 8 mei 2003 Geplaatst: 8 mei 2003 Als je toch wilt gaan winkelen, zou je ook kunnen overwegen een (STAB100) rotor te gaan gebruiken? Je bespaart een schakelaar, schotel, LNB en muurbeugel. Er is ook veel te zien op bijv. Hispasat, Sirius of Hotbird! Zelf heb ik wel moeite om met een Hauppauge DVB7S1.3 kaart de diseq aan te sturen, maar het schijnt dat de modernere kaarten daar geen probleem mee hebben. Wijsheid gewenst, DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1
Olly Geplaatst: 10 mei 2003 Auteur Geplaatst: 10 mei 2003 Hoe oud is jou dvbs-kaart?Ik kocht de mijne in september '01.En wat voor problemen heb je met diseqc?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen