Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 hoi allemaal.<BR>het kanaal inter channel is al een ruime tijd<BR>op zwart. de rest van het paket werkt prima.<BR>behalve seca natuurlijk. ik vroeg me af of iedereen daar last van heeft. ik denk zelf dat het in seca uitgezonden word. maar zeker weten doe ik het niet. wie o wie heeft daar<BR>informatie daar over.<BR>groetend marcel.
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 Indien je de GW2-files gebruikt vul dan bij provider telepiu bij de channel-id "AB" in. Voor Mosc kaarten is dit "FE AB"<P>Groeten
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 hallo harald.<BR>bedankt voor de tip. het werkt weer als een speer. ik kreg wel een S te zien dat voor als het kanaal vrij gegeven wordt. maar geen beeld. nu werkt het weer als een speer.<BR>nu is bij cinama en 16/9 ook het geval. wel een S dus wordt eigenlijk vrij gegeven maar geen beeld. nu weet ik dat het in seca uit gezonden wordt. maar is het mogelijk dat het een channel id in moet voeren dat toch beeld krijgt. want ik als ik info op vraag welke systeem het kanaal uitgezonden wordt. dan krijg wel te in seca en irdeto.<BR>het kanaal wat ik bedoel zit in c****l d******l groetend marcel.
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 De kanalen wat je bedoelt zijn wel degelijk alleen seca.
Aanbevolen berichten