Gast Geplaatst: 18 januari 2001 Geplaatst: 18 januari 2001 Gewoon uit oogpunt van nieuwsgierigheid... Wat hield die "bijgevoegde verklaring" in waarmee je die programmer terug kon krijgen?<BR>
Gast Geplaatst: 18 januari 2001 Geplaatst: 18 januari 2001 En dan nog even wat anders om maar gelijk een beetje over de toekomst te filosoferen:<P>Wat gebeurd er als c+ in het gelijk gesteld word?<P>En misschien nog een mooiere vraag, wat als ze de rechtzaken verliezen?????<P>Ook iets om over te denken!!<p>[This message has been edited by mdrz (edited 18-01-2001).]
Gast Geplaatst: 18 januari 2001 Geplaatst: 18 januari 2001 Humor dat in de header nog steeds "Multichoice" staat. Lopen echt achter die IT-ers daar.
Gast Geplaatst: 19 januari 2001 Geplaatst: 19 januari 2001 Wat me opviel is dat onze engel niet ondertekent met: 'mr. FH vd Engel' Mijn ervaring is dat iedere jurist van zijn titel houdt en ik trek dus de conclusie dat hij geen rechten heeft gestudeerd aan een universiteit, mogelijk aan een heao.<P>Los daarvan: Ik denk dat c+ aanstuurt op een aantal rechtzaken. Gewoon om een aantal termen te laten definieren, zodat ze besproken, beschreven en gewogen kunnen worden en zodat er wettelijke grenzen aan dit nieuwe vakgebied worden getrokken.<P>Moet denken aan Al Gore die zich onsterfelijk heeft gemaakt met zijn: 'When votes are cast, we count them.' Hij verloor de verkiezingsstrijd en voor een niet-Amerikaan was het misschien een leuke soap-opera. Wedden dat over 4 jaar alle staten betere wetten hebben en grotere duidelijkheid in geval van geschillen ?<P>Zoiets gaat hier ook gebeuren, denk ik. Gewoon een paar proefprocessen. Tegen een handelaar, tegen een web-site, tegen een hobbyist etc. Niet om te winnen (zou leuk zijn in financieel opzicht en maakt leuke krantekoppen), maar om publiciteit en om duidelijkheid. Aan de hand daarvan kunnen ze hun ondernemingsplan voor de komende jaren bijstellen.<P>De verdachten zijn gewoon proefpersonen, en hun individueel lot interesseert c+ geen r**t. Liefst de bak in, grote boete en een strafblad. Schrikt af. Maar is niet het enige doel.<P>Nog een aspect: Er zijn dus toch nog 300000 mensen (corrigeer me als dat getal niet klopt) die maandelijk hun c+ abonnement trouw betalen. Die zitten natuurlijk ook met vragen als hun niet-betalende buurman of -vrouw dezelfde kanalen kijkt (of nog meer), maar niet maandelijks hoeft te betalen. Voelen zich genaaid. Het eerste en grootste artikel op de nieuws-pagina op de site van Canal+ vermeldt daarom de beide invallen in Uden en Axel. Als een rechter zich uitspreekt in deze gevallen, gaan alle betalers zich weer een stuk beter voelen.
Gast Geplaatst: 19 januari 2001 Geplaatst: 19 januari 2001 Wat ik dus eigenlijk wou zeggen is dat c+ ook een duidelijk statement moet maken naar alle trouwe betalers.
Unetwork Geplaatst: 19 januari 2001 Geplaatst: 19 januari 2001 Beste vrienden, het gaat nu NIET om dat er mensen zijn die wel of niet betalen maar dat er inbreuk is gepleegd in een labtop!<BR>Dat mag niet!!!<BR>Er moet daarvoor toestemming zijn gevraagd bij justitie en er moet altijd een ambtenaar er bij zijn op dat moment!<BR>Dit was ook het geval dat de RCD mij jaren terug aanpakte over een iligale zender! Zonder dat worden alle bewijzen van de kant geschoven en kan je de gene, in dit geval, Canal+ aanpakken! Dat is de wet en niet anders! Mocht je een proces willen voeren tegen hun denk ik dat er vele mensen zijn, zoals ik, die wel in de kosten willen delen!<BR>Ik hoor wel van je als dit nodig is.<BR>SUC6! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Noordzee Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 10 jaar Sat4All ! Dat deed mij even terug denken aan de beginperiode van dit fantastische board. Anders dan mijn startdatum hier links doet vermoeden was ik in 2000 al van de partij. In de eerste jaren speelden hele anderen zaken dan nu, Ik ben voor de grap is wat oude berichten gaan teruglezen; De leden hadden het toendertijd steeds maar over "De Eend", "De Pool" en ene "Satkoos". Verder hield ene FREEK de gemoederen behoorlijk bezig. In deze oude posting kan je een open discussie terug vinden tussen FREEK en de oorspronkelijke eigenaar van Sat4All. FREEK heeft het daarna overigens niet lang meer volgehouden bij CanalDigitaal. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Sjattuh Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 ah... ik was al helemaal in de war totdat ik de laatste posting las. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
view Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Hoi Noordzee, ja inderdaad, terug kijkend waren toen SoftCam.Keys helemaal niet aan de orde maar speelde we met CRD files De poolse server, was inderdaad een bron van inspiratie Dit duurde totdat Polen bij de EU ging horen.
Bigfoot Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Ha, dit is pas echt de oude doos! En idd, het was een mooie tijd. Ik kan me nog goed herinneren dat ik ergens in het jaar 2000 een goldprogger + kaart kocht, en daar meer dan 100 gulden voor uitgaf. Toen ik een printplaat met een stekker eraan thuis ontving verklaarde mijn vrouw me al voor gek dat ik zo'n miskoop gedaan had. Wonder boven wonder had ik na een paar uur pielen achter de computer opeens een werkende satellietkaart geproduceerd. Dat was wel het leukste gevoel wat ik ooit uit de sat-hobby heb gekregen. Er kan iig geen Dreambox tegenop. Freek leeft overigens nog steeds voort, zoek maar eens op linkedin. Hij adviseert nu kennelijk de VVD over mediazaken, en werkt bij KPN.
hugogertie Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Ja lang geleden en een Nokia Dbox ombouwen naar gold, fun met die flash geheugens op je cam bouwen ja het echte mooie werk. Naderhand de strong 8000 ombouwen dat je een draaibaar schoteltje kon bedienen zodat die direct naar de Hispassat draaide funkaart progge en VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
bliksem Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 was een mooie tijd gold fun Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Ron Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Het is nog steeds een mooie tijd. Wat niet veranderd is, is echter dat er nog steeds mensen zoals Freek van den Engel zijn, die niet bereid zijn verantwoordelijkheid te nemen voor hun daden door alleen vanuit de anonimiteit lelijke dingen over anderen te durven schrijven, precies zoals Freek dat deed met al zijn aliassen die hij toen had. Ik ken het verhaal niet precies, maar dat waren een hoop Romeinse namen als ik me niet vergis. Ik steek zo niet in elkaar. Ik zeg iemand altijd bij voorkeur netjes en correct recht in zijn gezicht wat ik van hem vind. Dit uiteraard op de voorwaarde dat ik even correct behandeld wordt. Mensen nemen mij wel is kwalijk dat ik anoniem blijf, maar is dat nou zo vreemd? Als ik besluit mijzelf bekend te maken, gaan toch tientallen idioten vanuit de anonimiteit van hun toetsenbord mij en mijn gezin als virtuele schietschijf voor hun scheldkanonnades gebruiken. Dat zou ook mijn werkgever niet zo heel erg leuk vinden vermoed ik zo. Mijn naam is bij al zijn klanten bekend en ik denk dat mijn baas prefereert dat de bovenste google hit op mijn echte naam, linkedin.com blijft. Ron
goto Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Weet nog goed hoe ik op een zaterdagavond met behulp van mensen in een chatbox voor de eerste keer m'n legale irdetokaartje "behandelde "om een paar meer zenders. Als zoiets fout ging was ie nog te reanimeren maar dan moest je mazzel hebben....heeft een paar zweetdruppeltjes gekocht Alleen jammer dat zodra er geld aan te verdienen valt de hobby vervaagd en overgaat in zaken doen !!! compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Terradon Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Was idd een erg mooie tijd....in plaats van te kijken naar dat alles wat je had geprogrammeerd , zat je meer achter de pc dan voor de ....breedbeeldbuis Groetjes.............
Aanbevolen berichten