Gast Geplaatst: 7 mei 2003 Geplaatst: 7 mei 2003 Ik heb het board al twee keer doorgelopen, maar ik kan zo snel even niets vinden over hoe je de disecq aansluiten moet bij 3 ALPS LNB's op die Visiosat met speciaal beugeltje voor die 9 graden verschil. Ik heb nu de schotel hangen, de 3 ALPS LNB's met ieder twee uitgangen en deze aangesloten op 2 4 in/1 uit disecq's. vanuit die twee disecq's gaan twee kabels naar mijn Topfield(tuner 1 en 2)... Probleem is alleen dat ik geen enkel signaal binnenkrijg (ook niet van 19,2 graden Oost)... Heb ik die disecq's wel goed aangesloten ? Wie kan mij helpen ?
Bigfoot Geplaatst: 7 mei 2003 Geplaatst: 7 mei 2003 Probeer anders es je receiver op elke lnb rechtsreeks aan te sluiten dan weet je of de schotel goed staat. Verder zou het zo goed moeten werken als je van je TWIN lnb elke uitgang naar en andere switch hebt lopen. Vervolgens de antenne setting in je receiver goed zetten.
Gast Geplaatst: 8 mei 2003 Geplaatst: 8 mei 2003 Ben gisteren lang bezig geweest en het werkte allemaal, maaaaar de Tofield receiver die ik heb schijnt de disecq instelling niet zo nauw te nemen. De meest vreemde instellingen geven signaal en de juiste instellingen (zoals ik het heb aangesloten) geven geen signaal.
Bigfoot Geplaatst: 9 mei 2003 Geplaatst: 9 mei 2003 Raar verhaal, probeer es alleen de 1e tuner en dan alleen de 2e tuner aan te sluiten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen