Gast Geplaatst: 5 april 2001 Geplaatst: 5 april 2001 Hallo,allemaal,gelukkig is dit board er weer!!!Ik zou graag willen weten hoe ik de strshAU files kan bewerken en waarmee?Met name is het dat Nova en Stream vaak veranderen.Met wat voor een programma kan dit allemaal.Ik werk met een JDM-programmer,Milenniumprogrammer met goldcard en piccard met 16f84 en 24c16.Wie heeft voor mij de oplossing?Groetjes leppersdesiree@hetnet.nl
Gast Geplaatst: 5 april 2001 Geplaatst: 5 april 2001 dat kun je met het programma EEpromedit225<BR>ik wwet niet meer waar het is te douwnloaden<BR>is maar ik kan het je wel stuuren als je je e-mail geeft.
Gast Geplaatst: 5 april 2001 Geplaatst: 5 april 2001 Bijzonder vriendelijk van je,zo'n reactie.Eepromedit 2.25 heb ik zelf.Ik zou het bijzonder op prijs stellen,dat wanneer ik er vragen over heb,dat ik dan bij jou terecht kan.Je hebt waarschijnlijk meer ervaring met het bewerken,dan ik.Groetjes Heman. leppersdesiree@hetnet.nl
Gast Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 Mijn favoriet is nog altijd PicBinEd.<P>Deze kan voor alle coderingssystemen worden gebruikt.<P>Als je zo vaak nieuwe key's moet toevoegen, dan zou ik als ik jou was eens op zoek gaan naar 'n andere PMK.<P>Ga anders eens bij Laurals langs, die heeft altijd goede PMK's die het redelijk lang volhouden.<P>Mijn streams PMK houdt het nu al zo'n drie weken uit!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Chismaneric Geplaatst: 10 april 2001 Geplaatst: 10 april 2001 Eeprom edit doet het wel, maar voor I*T0<BR>krijg ik alleen zinnige info van een eeprom<BR>als ik versie 1.8 gebruik.
Aanbevolen berichten