Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is in de toekomst om in de Traveller software een multichannel mode in te bouwen (Dus meerdere kanalen op je beeldscherm)

.

Zo ja:

Wil dan iedereen die geinteresseerd is hier een berichtje achter laten om te kijken of hier belanstelling voor is?

Mocht er veel belangstelling voor zijn dan hoop ik dat er iets mee gedaan wordt.

Groetjes Satpiraat

Geplaatst:

Volgens mij kan dat niet, want als je bent aan het opnemen dan kun je ook geen andere zende kijken.....

Maar zou wel super zijn als dat kon

Geplaatst:

mits op dezelfde transponder.. moet het kunnen (kon ook al op de dbox2 - is al een keer eerder ter sprake geweest)

The Source is Out There....

Geplaatst:

Je kunt ook naar een andere zender op de pc (via de Dreambox) kijken dan dat wat de Dreambox op de tv doorgeeft, mits het op dezelfde transponder is. Dus het kan weldegelijk. Puur softwarematige belemmering dus.

Het zou bijvoorbeeld leuk zijn dat als je aan het opnemen bent en gaat zappen, pas de melding van "wilt u de opname stoppen (of iets dergelijks)" pas komt indien er naar een andere transponder gezapt wil worden.

Geplaatst:

opnemen van de een en kijken van de ander , wordt momenteel belemerd door het decoderen.

als je de melding in enigma weghaalt , werkt het op fta kanalen perfect (mits op dezelfde transponder)

grtx , arnold

Geplaatst:

Hey Satfanz!

Ik zou niet weten waarom dit niet zou kunnen werken! Mits de zenders binnen dezelfde transponders zitten kun je via de demux ( hardware in de dreambox ) gewoon 2 video mpeg streams 'aftappen'. Picture in Picture is ook wel mogelijk denk ik.

Maarja, wie gaat het programmeren? It aint gonna be me..

evert

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen