Ga naar inhoud


Pace G6 geen signaal


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb van de pace g6 onderhand alle condensatoren vervangen maar het blijft zo dat alleen rtl4 en rtl5 steeds eruit gaan met de mededeling geen signaal.Heeft iemand daar ervaring mee wat het nog meer kan zijn.

Met vr. groet parabooltje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je gebruikt toch niet een schotel van => 1 meter ??

Al doet jouw Sat4all naam vermoeden, dat jij een erg kleintje bezit !!!! sorry ...niet persoonlijk bedoeld !!

 

Ik heb het al vaker vermeld....

Bij twijfel en gebrek aan een HF verzwakker kun je heel simpel het signaal van de schotel verzwakken, door een ietwat goed uitgeknepen natte zeem over de LNB te hangen.

 

Als die zeem gebruikt wordt, dan moet je wel op de signaalbalk letten dat die niet TE LAAG wordt en de reaktie werkt altijd vertragend bij een DVB MPEG2 gemoduleerd signaal.

 

Succes van Snurker

 

P.S. Een andere stoorbron kan een GSM zender in de buurt zijn.

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb er al een verzwakker tussen gehad maar steeds RTL4 en 5 vallen eruit met geen signaal. Ik heb hem nu thuis met een 78cm schotel maar hij is van een kennis op de camping en die heeft een 60cm schotel.Als de stroom er een half uurtje afgeweest is dan doen deze zenders het ongeveer een kwartiertje en dan is het weer bingo dan kan je niet meer op deze zenders komen.

Wie weet raad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...