Gast Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Ik ben wat in de war, vanwege het feit, dat in de Hopper Guide ORF wordt omschreven als Irdeto, maar op een gemodificeerde humax heb ik hem ook wel eens zien draaien.<P>concreet is mijn vraag, kan ik op een irdeto eurocam orf kijken (en nu ik toch bezig ben: met welke files?)<P>al vast dank voor je reactie!
Gast Geplaatst: 9 april 2001 Geplaatst: 9 april 2001 Inderdaad zend Orf in irdeto uit, echter wel in Betacript.<BR>Of jou module dat herkend weet ik niet.<BR>Voor files moet je wat om je heen kijken, er is genoeg voor te vinden.<P>Helgo
Gast Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 Yep met een laptop kun je de CI patchen naar ORF free cam heb je ook geen kaartje nodig.<BR>Zelf gebruik ik een gepatchte Irderto cam<BR>en dan met de alcam se patch. <BR>werk 100%<BR>
Gast Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 Ik heb ook een vraagje in verband met ORF.<BR>Hoe komt het dat ik PREMIERE WORLD kan ontvangen ORF niet ,ze hanteren beiden het<BR>systeem BETACRYPT of niet ? Ik heb een IRDETO<BR>all cam.
ircasat Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 Dezelfde vraag orf lukt maar niet gebruik de files van duck alles lukt echter orf heb ik nog nooit aan de praat gekregen.<BR>Werk met Nokia 9500 orginele kaart en de nodige tools.<BR>Wat doe ik verkeerd de CHID staan er wel op.<P>Groet ircasat
codeman2001 Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 voor orf te ontvangen ircasat , moet je ook je kanalen (pid pmd) aanpassen.<BR>met dvb2000 ga je als volgt te werk.<BR>druk op guide , 7(pids) en in dat menu op 8en9 , dan even wachten en als je ze ziet verschijnen druk dan terug op 8 en 9 en druk dan op A en replace je kanaal.<BR>suc6
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 Met'n Jupiter2 kaart krijg je alle providers voor Ird*to en B*tacrypt wel aan de praat, dus ook ORF. Met de Jupiter1 kaart lukt me dit tot op heden nog steeds niet, met deze kaart krijg je ORF niet aan de praat in combinatie met alle andere providers!<P>Trouwens niet dat je veel mist bij ORF, want alleen op het eerste kanaal zenden ze nog redelijke programma's uit. Op de rest van de kanalen wordt marlementaire blabla of eurosport uitgezonden.<P>Wil je de Jupiter2 kaart gebruiken in de Humax 5400 dan moet je wel op de koop nemen dat het klepje niet meer dicht wil, de kaart is namelijk te lang!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 Nou Redcat knap hoor,<P>Bij mij op hummie 5400 draait de jup2 prima op seca, echter nog nooit gelukt om hiet een werkende irdeto file in te krijgen, de hele ontvanger hangt zich zelf op??<P>Erg benieuwd wat voor file jij gebruikt.<P>trouwens hummie heeft patch 10108PH<P>Groet Helgo
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 @Helgo geef me je e-mail adres maar even dan stuur ik je de file wel toe.<P>Ik heb hem speciaal nog even van de allerlaatste updates voorzien.<P>Ik heb hem net ook nog even in mijn Humax 5400 getest, maar alles loopt als 'n zonnetje en geen vastlopers!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Beste Redcat,<P><BR>Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij ook de werkende hexfiles toe te sturen.<P>Heb een Humax 5400 met patched irdeto.<P>Alvast bedankt!
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Dan moet je even geduld hebben @Crazy Ivan, want de hotmail server is er uit geknald <P>Die krijgen trouwens met de dag meer problemen om de servers aan de praat te houden.<P>Greetings<P><B>Redcat</B>
Sat2All Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 @Steven94: Heb je advies gelezen en uitgeprobeerd. Maar ook ik krijg ORF niet aan de praat.<P>Ik gebruik Nokia 9500, DVB2000 v1.82.0s (26.09.2000) heb in CAM menu support op 1762 gezet. Heb strsh files 16-04 op GW gezet. WAT NU?? ik weet het niet meer. ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Zeg @crazy Ivan, Ik wil je die file wel toesturen, maar bezef jij wel dat ik het hier over 'n jupiter 2 file heb, en dat die 'n .crd bestand bevat> <P>Dit omdat jij het over 'n hex file hebt en dan denk ik dus dat jij in de richting van 'n goldcard zit te denken!!!<P>Laat me nog even weten wat je bedoeld.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
codeman2001 Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 sat2all,<P>je hebt je kanaal toch gereplaced he , moet je wel bij alle orf's doen en je moet ook een all- cam hebben met versie 4.6se of 4.7se.<BR>met dvb 2000 heb je zowiezo al een allcam.<BR>en normaal zoals je hebt gedaan met mijn uitleg zal het moeten werken.<BR>de files die je op je goldwafer hebt zijn ok want ik draai er ook op.<BR>ik hoop dat dit iets heeft opgeleverd.<BR>suc6
Aanbevolen berichten