Gast Geplaatst: 8 mei 2003 Geplaatst: 8 mei 2003 Hoi Mensen, Ik zou graag wilen weten hoe ik mijn ID Digital aan mijn PC kunnen aansluiten en het PC gebruiken als een DVR. Mogelijk of niet? Al vast bedankt. PC: Sony Vaio 306 met TV Out, Studio PC Pro.
Gast Geplaatst: 9 mei 2003 Geplaatst: 9 mei 2003 Als je een video capture board gebruikt, kun je zo je video signaal erop aansluiten. Mbv van juiste software, zit soms al bij de kaart, kun je dan de stream gewoon opnemen op je HD.
Gast Geplaatst: 9 mei 2003 Geplaatst: 9 mei 2003 Maar hoe? Ik kan wel mijn TV beelden met behulp van capture card opnemen maar wilt graag sateliet beelden ook opnemen. Verder nog tips?
Bigfoot Geplaatst: 9 mei 2003 Geplaatst: 9 mei 2003 Dat kan via de analoge TV uitgang van je ID digital (Scart) of RF-out als die erop zit. Mooiste is natuurlijk een DVB kaart in je computer, dan heb je de beste kwaliteit.
Gast Geplaatst: 9 mei 2003 Geplaatst: 9 mei 2003 Thanx 4 the tip Bigfoot. Ik hoop dat die werkt. Meer tips altijd welkom. Groetjes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen