Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
rolleyes.gif" border="0 Hallo allemaal,<BR>Na wat experimenteren, met verschillende files werkt pw op mijn humax met een gw.<BR>Ik blijf echter met een grote vraag zitten,<BR>Waarom werkt wallbanger wel met de juiste masterkey (krijg keurig alle nieuwe keys binnen) en werkt het met een gw niet.(krijg wel nieuwe keys op een blanco bin, en het gaat ook wel even werken, maar dan na een paar keer zappen of na een half uur valt de zaak uit.)Wallbanger blijft daarintegen wel werken. WAAROM???????????????

Geplaatst:

bij wallbanger kan men voor elke provider het cardtype instellen. En dit is meestal al gebeurd als men wallbanger installeert.<P>dus zet je ontvanger op pw season2 ui en terug in de ontvanger (reset) dan is de logger een c-card. voor orf een f-card enz...

Geplaatst:

@oermens<BR>Wallbanger staat ingesteld met dezelfde pid codes (1702 ed) en op hetzelfde cardtype 382 of 384 c card. Ik heb wel een oplossing gevonden hoe de gw werken (met een andere channal id en masterkey,een die niet geldig is) maar de vraag blijft open waarom werken de gw niet met de zelfde ch id en mk als die in wallbanger? Aanvankelijk komen wel de juiste key updates binnen, maar na een half hour of een paar keer zappen werkt de kaart niet meer. met andere woorden de oplosssing heb ik al, ik weet alleen niet waarom het zo is?????????<BR>Kan iemand me de weg wijzen hoe ik dit uit kan zoeken,de oplossing is leuk , maar het weten waarom nog veel interesanter.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.