Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ivm experimenten met de FlyCard files van Affio ben ik op zoek naar de ChId's van C+ NL. Ik heb inmiddels C+1, C+2 en V8 werkend.<BR>Een link naar een site met uitgebreide ChId informatie is natuurlijk ook welkom.<P>Bij de FlyCard files wordt gesproken over de Beacom kanalen (Stream=univ, D+=tele+B).Wat is er zo speciaal aan deze beacom kanalen en wat is dan het beacom kanaal van c+nl?<P>Heeft er iemand ervaring met deze files waar ik wat meer vragen aan kwijt kan.

Geplaatst:

Canal+ NL Prov.00 <P>Astra 1G, 19.2" Ost, 12.516 H, 22000, 5/6 <P>CHID Channel <P>FFF3 <BR>+1, +2 <P>FFFE TMF, RTL4, RTL5, NET5, SBS6, Veronica, NED1, NED2, NED3, Kindernet <BR>FFEF Info Kanaal <BR>FFEE Adult X (alleen nog seca)

Geplaatst:

Een Beacom kanaal is een kanaal waar je hem het best op kan zetten als je je kaartje updated <BR>voor ned is dat b.v. C+1<P>Robbie

Geplaatst:

Wat maakt C+1 dan het best geschikt hiervoor, wordt hierop vaker een key verzonden? Ik dacht eigenlijk te begrijpen dat de FlyCard (Affio) files alleen updates accepteerde van de Beacom kanalen, maar begrijp nu eigenlijk dat dit dus niet het geval is. Wat maakt deze files dan zo speciaal? Ik ben me eigelijk wat meer in deze Affio files gaan verdiepen omdat het er op lijkt dat deze een oplossing bieden voor de problemen met Stream tijdens het voetbal.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.