Gast Geplaatst: 22 januari 2001 Geplaatst: 22 januari 2001 hoi,<BR>hulp nodig<P>ik heb een pace 501 irdeto en een goldprogrammer en gold 140 soft.<BR>ik heb wat hexfils gedowload en ik programeer eerst de eeprom daarna de pic maar ik krijg constant unknowcard te zien wat doe ik verkeerd ik heb al verschillende picx en eeprom fils geprobeerd.<P>bvd <p>[This message has been edited by moes (edited 22-01-2001).]
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Je doet niets verkeerd maar je gebruikt de verkeerde files.<BR>Ik zal je de goede files mailen als je wilt?<BR>Ik hoor het wel.<BR>Nowtv<BR>
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Bij deze wil ik iedereen BEDANKEN die mij geholpen heeft ik heb beeld het werkt als een trein. <BR>groetjes,<BR>moes
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 beste nowtv zou je mij de files for een pace 500 kunnen emailen ik gebruik ook een goldprammer en goldkaart.<BR>graag aub<BR>en kan ik deze files ook voor een echostar9800 kunnen gebruiken?<P><BR>BVD<BR>budina
Gast Geplaatst: 29 januari 2001 Geplaatst: 29 januari 2001 Beste Nowtv,<P>Zou je mij de files voor de Pace 500 ook willen mailen ?<P>b.v.d.<P>marcoll<BR>marcoll50@hotmail.com
fenzo Geplaatst: 29 januari 2001 Geplaatst: 29 januari 2001 hoi ook ik heb graag een filtje voor de pace<P>b.v.b.d.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 januari 2001 Geplaatst: 29 januari 2001 Hallo,<P>Ook ik zou graag die files voor de page 500 willen hebben, maar is het niet mogelijk om ze in de download te plaatsen??<BR>Dan wel zonder key's natuurlijk. Pas op!!<BR>En als dat niet gaat dan graag mailen.<BR>Dank bij voorbaat.<P>NvBgm@Gmx.net<BR><p>[This message has been edited by NvBgm (edited 29-01-2001).]
Gast Geplaatst: 30 januari 2001 Geplaatst: 30 januari 2001 nowtv<BR>zou je mij ook de files kunnen mailen.<BR>alvast bedankt.<BR>email bakerstreetmusic@hetnet.nl stef<BR>
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 zit met hetzelfde<BR>zou iemand uit de groep ze mij willen mailen<P>bedankt
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by gizmo:<BR><B>zit met hetzelfde<BR>zou iemand uit de groep ze mij willen mailen<P>bedankt</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Files voor de pace DVR-500/501 te verkrijgen bij mij <BR> mennow@mooielamp.com <P>
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Hé Nowtv,<P>Zou je mij de bestanden ook even kunnen mailen.<P>R.stijntjes@raketnet.nl<P>Bij voorbaat dank.
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 @mennow,<P>tx voor de files. Hotmail opende ze bij het downloaden direct op mijn scherm. Ik kon dit bestand wel 'save as'. Ik heb ze nog niet geprogd, maar als beginner wilde ik de eeprom een bekijken met de eepromedit uit het starterspaket. deze gaf een foutmelding en de ile werd ook niet geladen in eepromedit. Wil dit zeggen dat die niet werkt?, ogf gebruik ik de verkeerde editor
ericc14 Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 hoi<P>als er zoveel mensen verlegen zitten,is het dan niet makkelijker om deze in de download pagina te zetten.<P>gr eric<P>heb zelf geen pace ,maar zag zoveel vragen hierover.
Gast Geplaatst: 7 februari 2001 Geplaatst: 7 februari 2001 @mennow<P>de files werken. Er is maar 1 provider geprogrammeerd. Met welk programma de andere toevoegen?<P>tx <P>nitwit
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 Hallo<BR>is er iemand die de files heeft en zou die ze willen mailen naar theo19@worldonline.nl<BR>alvast bedankt
Aanbevolen berichten