Bohemi Geplaatst: 10 mei 2003 Geplaatst: 10 mei 2003 hoi, ik heb een neef die in de stad samen met buren sateliet wilt aanschaffen. Hij vraagde mij wat de beste samestelling was als je met drie van 30west tot 28.2oost wil gaan. is dit mogelijk met een wavefrontier, of is het verstandiger een andere opstelling te gebruiken? groetjes, Bohemi
Bigfoot Geplaatst: 10 mei 2003 Geplaatst: 10 mei 2003 De wavefrontier is bedoeld om 45 graden te overbruggen dus de 60 graden die jij wilt zal niet lukken. Welke 3 sats wil je ontvangen? Astra 28, Astra 19 en Hispa 30 W of ook de Hotbird en Sirius bijv? Of wil je alle sats voor 3 receivers? Sowieso moet je voor 3 receivers quattro (er zijn volgens mij geen triples) nemen. Draaibaar is geen optie lijkt me.
Bohemi Geplaatst: 10 mei 2003 Auteur Geplaatst: 10 mei 2003 het is inderdaad voor drie receivers, maar gaat dat met de switches van de wavefrontier? de twee uiterste sats zijn 30w en minimum tot 19e groetjes, Bohemi
Bigfoot Geplaatst: 10 mei 2003 Geplaatst: 10 mei 2003 De specs geven aan maximaal 40 graden verschil aan. Nou zal 45 ook wel gaan maar of 50 lukt dan weet ik niet. Verder kun je er prima 3 quattro lnb's op monteren en daarachter 3 diseqc 4in1 switches.
ziggy Geplaatst: 10 mei 2003 Geplaatst: 10 mei 2003 met eigen gemaakt beugel moet 30 w ook lukken. zie www.satplaza.com/wavefrontierr.htm daar staat nu heb ik 28 oost tot 30 west op een schotel. suc6 ziggy vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen