Ga naar inhoud


Penta 1.11 inmiddels veilig ??


Gast bontekoe

Aanbevolen berichten

Beste sat vrienden. Ik heb sinds vorige week een Xtreme. Hoera, en ik ben er best tevreden over. Nu lees ik al wat langer de discussies over het 1 april grapje. Dat was voor veel mensen niet echt een plezierige tijd.

 

Maar hoe staat het nu. Penta Versie 1.10 gaan we vergeten. Versie 1.11 is de meest actuele. Mijn vraag is nu: wie heeft versie 1.11 draaien en geen of juist wel problemen. Ik wil graag Conax gaan kijken maar daar heb ik versie 1.11 voor nodig. (en een hardware modificatie)

 

Graag hoor ik het van jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ben ook een beetje aan het kijken en ik heb op diversen sat boards nu gelezen over ucas-crypt 1.0 dat die super werkt dus ik wacht nog heel even voor dat ik die op mijn @satje zet.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De penta 1.11 is gemaakt voor de originele magic module. De meeste kloonversies waaronder de ucas hebben problemen hiermee (wissen van bootsectoren e.d). Bij sommige Ucas decoders blijkt de 1.11 toch te werken, maar daar is tot nu toe nog geen regelmaat in gevonden. Dus om te weten of de 1.11 bij jou werkt is het een kwestie van proberen (op eigen risico) en VEEL geluk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben een Xtreme 3 weken oud en morgen gaan we naar de reperateur om hem te laten maken nadat we penta 1.11 in de Magic Module gezet hebben, Na 10 minuten schitterend gedraaid te hebben met de penta software hebben we nu zwart beeld ook op de FTA zenders... Dus wees voorzichtig met je Xtreme

 

grtx Yolande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ff niet doen dus. Echter lees ik dat er een ucas-crypt 1.0 is. Waar kun je die downloaden. Stuur even een PM als je het weet.

 

Thanx,

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Penta 1.11 werkt prima met Magic moduul heb tot op heden nog geen enkel probleem ondervonden.

Wat ik zeker niet zou doen is de software in een UCAS plaatsen geeft vrijwel zeker problemen.

Voor UCAS kun je blijkbaar tetra toepassen.

Voor zover mijn info werkt dit zonder problemen.

 

Graag ontvang ik een PM voor deze nieuwe UCAS software.

Ik ga deze dan zeker testen.

 

Groetjes

 

Riaad

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb er momenteel Tetracrypt 1.0 op staan en het werkt bij mij perfect.

Zodra ik haperende beelden krijg stap ik misschien wel over.

Het enige wat aan mijn lijstje onbreekt is Conax, maar dat ik dan met een soldeerbout aan de gang moet houdt mij nog tegen.(Je kan dan naar de garantie fluiten.)

Succes Theo50

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...