Gast Geplaatst: 10 mei 2003 Geplaatst: 10 mei 2003 Hallo, ik heb een probleem met mijn DigiX en een SG-2100 motor. Hij draait de verkeerde kant op, astra zoekt hij in het westen. Ja, hij is goed gemonteerd! Hij doet het wel goed op een Manhattan. Iemand anders ervaring hiermee en wat doe ik er aan? Alvast bedankt
Tonskidutch Geplaatst: 10 mei 2003 Geplaatst: 10 mei 2003 diseqc instelling 0/0 bij je LNB settings ? cheers Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gast Geplaatst: 11 mei 2003 Geplaatst: 11 mei 2003 Dit weekend m'n eigen Stab120 geinstalleerd. Het klinkt mij alsof je jouw geografischelocatie (+/-4,5 Oost en +/-52 Noord) misschien niet juist hebt ingevoerd op je receiver. (Kijk even na of je jezelf misschien niet op het zuidelijk halfrond hebt geplaatst met de USALS instellingen).
Gast Geplaatst: 12 mei 2003 Geplaatst: 12 mei 2003 ik heb dit ook een paar keer gehad en de enige remedie was een stab er achter. men zegt dat digix en extreem niet op een andere motor wil draaien.....
Gast Geplaatst: 12 mei 2003 Geplaatst: 12 mei 2003 Iedereen bedankt voor het meedenken. Heb het gevonden, ik heb de SG-1200 maar gereset en de ontvanger ook maar eens uit en aan gezet en nu draait het wel goed.
skoet Geplaatst: 12 mei 2003 Geplaatst: 12 mei 2003 Ik heb hier een xtreme met een moteck sg-2100 dit draait perfect Gegroet, Edwin Xtreme-asscomm reference-moteck sg-2100-visiosat 75cm-alps twin lnb-mastera4-fun4-gw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen