Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Satters,

28.5E eurobird, NASN, videoguard,sky digital.

Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of deze zender is te ontvangen ?? heb gelezen dat videoguard niet gehackt is en is dus alleen mogelijk met een abbo ??

En zo'n abbo, moet die dan via een persoon in the U.K. worden afgesloten ?

Saku

Geplaatst:

Alleen mogelijk met abbo

somige zaaken verkopen een abbo in nederland hoe dat werk weet ik niet denk met een tussen persoon in engeland.

Dreambox DM8000HD

AZBOX Premium +

Geplaatst:

@ bistro,

Bedoel je dat dit systeem ook gekraakt is, maar ze bezig zijn met een kaartwissel ??

En zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe een abbo af te sluiten ?? (PM)

Saku

Geplaatst:

Bedoel je dat dit systeem ook gekraakt is, maar ze bezig zijn met een kaartwissel ??

Nee het is niet gekraakt, maar ze zijn wel bezig met een kaartwissel. Uit voorzorg denk ik, als je de hackers een stap voorblijft...

En zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe een abbo af te sluiten ?? (PM)

Er zijn verschillende satelliet winkels die dat doen. Heb je een link per PM gestuurd verder moet je maar gewoon kijken op satelliet.pagina.nl, daar staan heel wat dealers op.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:
Citaat:

Nee het is niet gekraakt, maar ze zijn wel bezig met een kaartwissel. Uit voorzorg denk ik, als je de hackers een stap voorblijft...

Volgens verhalen is het WEL gekraakt maar is de hack slechts in beperkte kringen bekend. Vermoedelijk wordt er veel aan verdiend met piratenkaartjes!
Geplaatst:

Pas op met een kaart uit GB, ik heb ooit een kaart gekocht toen Sky analoog was en na drie maanden werkte hij niet meer.

Ik had voor één jaar betaald.

Groetjes,

Satellitekees

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen