Gast Geplaatst: 10 mei 2003 Geplaatst: 10 mei 2003 ik heb een xsat cdtv410 met 1 meter schotel monoblock lnb eerst gericht op hotbird perfect onvangst maar niet op astra ik heb wat tips gekregen over de instellingen van de receiver heb ik uitgevoerd maar nog steeds niks op astra wat zou de probleem kunnen zijn??? ALS HET GOED IS KLOPT ALLES????
Gast Geplaatst: 10 mei 2003 Geplaatst: 10 mei 2003 instellingen kunnen fout zijn in je decoder. Astra op disecq 2 hotbird op 1. Hier voorbeeld zoals je schotel moet zitten.
Gast Geplaatst: 12 mei 2003 Geplaatst: 12 mei 2003 Ik dank je vriendelijk voor de uitgebreide uitleg ik zie dankzij jou schets precies wat ik fout heb gedaan..
Gast Geplaatst: 12 mei 2003 Geplaatst: 12 mei 2003 Dat is mooi. De lof gaat alleen naar moderator Gerdy toe want hij heeft de schets gemaakt. Succes
Gast Geplaatst: 30 mei 2003 Geplaatst: 30 mei 2003 @AlanS: Er wordt alleen niet vermeld in de onderste opstelling (die met het monoblock) of je het monoblok er "recht" in moet hangen. Moet de Astra LNB niet iets hoger/lager dan de HotBird LNB? Anders volg je toch de Clark Belt niet? Gaarne reactie The Buster
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen