Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,<P>ik heb gezien dat er nogal wat mensen zoeken naar werkende files voor hun Pace DVR-500/501, ik heb hier een goldprogrammer en werkende PIC/EEPROM files, deze zijn getest met de GOLDCARD en is in orde..<P>Interesse?<P> mennow@mooielamp.com <P> rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

files ontvangen,<BR>met welk programma kan ik de keys up-to-date houden?<P>TX<P>nitwit

Geplaatst:

Hallo Dextor<P>Ik heb al meerdere keren mijn E-mail adres bij je achter gelaten voor de Pace files<BR>Zou je mij deze even willen mailen.<BR>Bedankt <BR>Bobhop

Geplaatst:

volgens mij is de lamp kapot. kreeg een email terug met bericht dat adrs niet mer bestaat. heb wel files gekregen van hem, helaas geen editor. Wie heeft er nog files van hem gekregen? Bij mij werkten ze maar even.<P>nitwit

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Origineel bericht door: nitwit:<BR><B>volgens mij is de lamp kapot. kreeg een email terug met bericht dat adrs niet mer bestaat. heb wel files gekregen van hem, helaas geen editor. Wie heeft er nog files van hem gekregen? Bij mij werkten ze maar even.<P>nitwit</B><HR></BLOCKQUOTE>

Geplaatst:

Heeft iemand de files ook voor mij<BR>alvast bedankt<P>theo19@worldonline.nl

Geplaatst:

Kan iemand mij ook aan de files helpen.<BR>Alvast bedankt<P>tpsnow@dolfijn.nl

Geplaatst:

Een beetje eentonig misschien, maar ook ik zou graag deze files ontvangen.<P>Alvast hartelijk dank!<P>corne@cwouters.myweb.nl

Geplaatst:

zou u mij die files voor de pace willen mailen gh_65@hotmail.com<BR>b.v.d. gert

Geplaatst:

Deze meneer mennow heb ik al drie keer<BR>een mailtje gestuurd en beleefd gevraagd<BR>om mij deze files voor pace 501 te mailen <BR>maar helaas niets.Is dit misschien een truc<BR>om achter adressen te komen?<BR>m.v.g.Terrano II

Geplaatst:

Hallo allemaal<BR>Ik heb zelf ook werkende files voor de pace500<BR>De jj en wgroup edittor werkt met deze files<BR>Het enige wat je moet doen is om de drie maanden de datum updaten.<BR>Dit doe ik als volgt<BR>Doe een abbo kaart in je pace voor 15 min<BR>lees nu met cardmaster oid de kaart uit en schrijf de datum op<BR>edit deze met de jj enz.. edittor en klaar<BR>Werkt al ruim een jaar!!!!<BR>intresse mail je adres door dan forward ik de file wel<BR>Ze zijn allebei .HEX<P>rob

Geplaatst:

Gebruik de <P>Yoakam Ird Univeral Patch By Micky With Date en eepromeditor 1.8 of 1.9 voor het veranderen van bin-of-hex-files.<P>Provid,pmk ,dates kan men op verschillende site downloaden.<P>groeten

Geplaatst:

BinFile For PW+PPV+C+ <BR>in de download onder irdeto draait al langer<BR>dan een half jaar zonder aanpassingen laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<BR>sorry zag telaat dat het om goldprogrammer ging geen ervaring mee maar file draait goed<p>[ 17-02-2001: Message edited by: rienk ]

Rienk

Geplaatst:

ik heb diverse mensen files gestuurd of via de privatemessenger om e-mail adressen gevraagd reageer hierop en dan kan ik wat toesturen.<P>voor wie ik al wat heb toegestuurd laat even weten of het werkt. rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Een kennis van mij heeft altijd de Guppie files gebruikt van november maar deze vind je niet meer op internet. Heb het volgende bij hem geprobeerd en het werkte (voor K-+ tenminste). <P>Eepromedit (versie 2.80) 2x gestart in de ene de oude Guppie eeprom.hex geladen en in de andere de Eeprom.hex van Beamer geladen (de laatste), ga naar provider 3 (dat is McNL) en kopieer de gegevens van de Beamer file naar de guppie file, je moet dus steeds switchen tussen de 2 gestarte eepromeditors, de card-type en de landcode moet je ook overnemen. Als je hiermee klaar bent de guppie eeprom file bewaren en proggen maar. Hierbij uiteraard de zojuist gemaakte eeprom.hex eerst en dan de guppie pic.hex file proggen.<BR>Kaartje in de pace melding " ..service scrambled.." verschijnt, laat het kaartje erin voor 4 a 5 minuten en je hebt beeld (K-+).<BR>Het is misschien nu wel verstadig om de eeprom van de kaart af te lezen en te bewaren zo wordt het aanpassen voor de volgende keer wat makkelijker. Heb hier gebruik gemaakt van een WG'tje en een goldprogrammer.<BR>Ik hoop dat ik wat mensen hiermee heb geholpen, ik ben tenslotte ook maar een beginner rolleyes.gif" border="0 <P>Makli.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.