Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen superdome en cinedome of is er geen verschil<A HREF="http://null" TARGET=_blank>null</A>

Geplaatst:

De Superdom kanalen zijn de kanalen waar de wedstrijden van de duitse bundesliga Live op uit gezonden worden. <BR>Cinedom zijn kanalen waar recente films op uitgezonden worden. Overigens wel gesynchroniseerd.

Geplaatst:

Alleen als er gevoetbald wordt. Dus in ieder geval elke zaterdag middag om 15.30.<BR>Op het info kanaal van Superdom is bijna altijd wel beeld.

Geplaatst:

cinedom 1 kan ook in de orginele taal worden bekeken dmv de rechter maan van de afstandbediening te gebruiken bij de nokia met dvb 2000 .<BR>Ibby

Geplaatst:

Kan wel cinedome zien maar geen superdome, weet iemand hoe dat komt

Geplaatst:

dan heb je niet de geldige key op je kaart voor deze zender of de freq is niet goed.

Geplaatst:

Zover ik dat dan ook weet zijn de Cdr kanalen buiten 1A t/m 1E niet in talen omwisselbaar....

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

@dmk<BR>Kijk je wel op de goede tijdstippen naar Superdom. Bijvoorbeeld zaterdag van half 4 tot half 6. Aanstaande zaterdag is de topper te zien tussen Schalke04 en Borussia Dortmund. <BR>Normaal gesproken moet je de kanalen kunnen bekijken. Het zijn 6 kanalen. Als Cinedom vrijgeschakeld is moet volgens mij Superdom ook werken.

Geplaatst:

Satkeumes<P>Ik gaat het zaterdag opnieuw proberen,ik zie met cinedom 12 kanalen, maar zaterdagmiddag maar 6 of 7 de rest is dan zwart. Ziet iemand superdom dan wel? Zo ja laat het weten.

Geplaatst:

Ik heb inderdaad 20 Cinedom kanalen gevonden, maar Superdom niet. Nu is mijn vraag zitten de 7 Superdom kanalen in die 20 Cinedom kanalen of erbuiten, zoja erbuiten op welke frequentie?

Geplaatst:

Ze zitten niet inbegrepen bij Cinedom. Ze zitten op de volgende freqs: 11758, 12070, 12090, 12031. Het kan zijn dat de Nokia van jouw de namen van de kanalen niet herkent. Hier heb ik nl. geen ervaring mee.

Geplaatst:

satkeumes<P>Bedankt voor de info, zaterdagmiddag ga ik verder zoeken ik weet nu waar.Want nu heb het geen zin.

Geplaatst:

Het Cinedom paket bestaat uit 20 kanalen (1A-1E,2A-2E,3A-3E en 4A-4E), het Superdom-paket bestaat uit 7 kanelen(info,Konferenz en SD1 t/m 5) Verder nog enkele Kick, Sport en F1 kanalen. Als je deze niet op je ontvanger hebt ingesteld kun je er niet naar kijken. Ik denk dat je nog enkele kanalen moet toevoegen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.