Gast Geplaatst: 20 januari 2001 Geplaatst: 20 januari 2001 ik heb irdeto key's gevonden.<P>bv. key 0C:xx xx xx xx xx xx xx xx<P>maar er staat onder vermeld<BR>freecam : xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx<BR>wat is dit voor nr.<BR>waar is dit voor.<BR>hoe pas je dit toe.
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 hallo weet nou niemand een antwoordt.<P><BR>??????
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 als je van je irdeto cam een freecam hebt gemaakt dan kun je met je afstands bediening de nieuwe key's op deze wijze in de cam invoeren.<BR>en wat geduld is ook wel eens nodig !<BR>dus rustig aan maar en niet gaan lopen schreeuwen.<BR>groetjes franz<BR><P>------------------<BR>Frans
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 Sorry voor het ongeduld maar je ziet regelmatig vragen zonder antwoord en ik dacht laat ik mijn vraag nog een onder de aandacht brengen.<P>Ik snap het echter nog niet helemaal.<BR>Om aan te geven wat ik als beginner kan:<BR>Ik programeer seca en irdeto met goldkaarten<BR>dit gaat goed.<P>"als je van je irdeto cam een freecam hebt gemaakt dan kun je met je afstands bediening de nieuwe key's op deze wijze in de cam invoeren"<BR>1 wat bedoel je met irdeto CAM<BR>2 hoe maak je dan een freecam.<BR>3 Is dit eenvoudiger dan via een goldprogger?<P>BvD en ik zal nu rustg afwachten.
rienk Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 1 wat bedoel je met irdeto CAM<BR>dat is een ci modul<BR>2 hoe maak je dan een freecam<BR>je doet je ci in een laptop en daar doe je andere softwaer in<BR>3 Is dit eenvoudiger dan via een goldprogger?<BR>nee een het is riskanter vooral als je niet weet wat je doet want je kunt je cam er mee vernielen<BR>dus blijf mooi met je goldcard door gaan<BR>werkt toch goed of niet<BR>groeten<p>[This message has been edited by rienk (edited 26-01-2001).] Rienk
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Bedankt voor de uitleg.<P>Ik zal maar lekker met m'n kaartjes blijven stoeien.<P>Toch nog een newbie vraag.<P>Kun je van een pace 600 irderto een seca ontvanger maken.<P>BvD jans
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 En kun je van een D2Mac decoder een digitale cryptoworks maken?<BR>NEE natuurlijk niet.<BR>Een embedded irdeto ontvanger is niet om te bouwen naar een seca tuner.<BR>Uitzondering in de regel is een mm9500 , die is met veel sodeerwerk en gepruts om te bouwen naar een CI ontvanger zodat je dan een Aston Common Interface kunt gebruiken.
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by jans:<BR><B>Sorry voor het ongeduld maar je ziet regelmatig vragen zonder antwoord en ik dacht laat ik mijn vraag nog een onder de aandacht brengen.<P>Ik snap het echter nog niet helemaal.<BR>Om aan te geven wat ik als beginner kan:<BR>Ik programeer seca en irdeto met goldkaarten<BR>dit gaat goed.<P>"als je van je irdeto cam een freecam hebt gemaakt dan kun je met je afstands bediening de nieuwe key's op deze wijze in de cam invoeren"<BR>1 wat bedoel je met irdeto CAM<BR>2 hoe maak je dan een freecam.<BR>3 Is dit eenvoudiger dan via een goldprogger?<P>BvD en ik zal nu rustg afwachten.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>H.leppers
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Hallo,sorry het vorige is verkeerd gegaan.Ik heb ook de ervaring dat je soms helemaal geen antwoord krijgt,maar ik denk dat ik nu bij de juiste persoon ben.Ik heb een jdm programmer maar weet echt niet hier mee te programmeren.Ook niet hoe ik het aansluit op de computer.Kun je mij in de meest eenvoudige taal stapsgewijs uitleggen hoe ik het precies moet doen?<P>------------------<BR>H.leppers
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Het gaat om het programmeren van een Philips seca ontvanger en het programmeren van een Nokia 9200-irdeto<P>------------------<BR>H.leppers
rienk Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 ik mail je het programmma toe lees het eens goed door anders wordt het een lange pil<BR>lukt het dan nog niet vraag dan eens weer<BR>groeten Rienk
Aanbevolen berichten