Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

We lezen ze altijd, maar beantwoorden ze zelden. Dat is ook gezien het grote aantal vragen niet te doen. Denk dus niet dat we ons te goed voelen om te antwoorden. Het is gewoon een kwestie van tijd.

Vaker gestelde vragen:

- Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Kun je me die even mailen?

* Nee, voor dit soort vragen hebben we een FAQ. Daarin staat precies wat je moet doen, maar je moet dan wel even lezen:-) Wij mailen geen wachtwoorden. Dat doet dit board via een automatische functie die je al gezien zou moeten hebben tijdens jouw inlog pogingen.

- Ik ben mijn wachtwoord kwijt maar ik heb ook geen toegang meer tot mijn oude e-mail adres.

* Heel jammer, maar wij geven geen wachtwoorden aan derden. Je kunt nu niet meer bewijzen dat jou die account toebehoorde en dus krijg je geen login gegevens. Opnieuw aanmelden dus. Helaas.

- Ik moet om de 7 dagen opnieuw inloggen.

* Klopt.

- Doen jullie daar iets aan?

* Nee, dat is een beveiliging op dit board en die instellingen veranderen we niet.

- Ik wil wel adverteren op sat4all. Is dat mogelijk?

* Nee dat is niet mogelijk. Wij werken met sponsoren. Deze sponsoren betalen onze kosten voor o.a. hosting en zorgen er voor dat sat4all er iedere dag minstens 364 dagen per jaar voor je is. Deze sponsoren krijgen in ruil voor deze ondersteuning van ons als dankbaarheid een banner en link op onze pagina's.

We accepteren niet meer dan maximaal 10 sponsoren en niet alle plaatsen zijn gevuld. Men kan dus nog wel sponsor worden.

Tox.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen