Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Ik vraag me af of het nog de moeite is om mijn Pace 500 aan een kennis te verkopen.<BR>Wat zal er in de toekomst gebeuren met Irdeto?<BR>Zal canaal digitaal daar nu helemaal vanaf stappen of zijn we nog wel een eindje zoet met deze codering?<BR>En wat met de superencryptie???<P>Graag had ik een antwoord gekregen op deze waarschijnlijk voor velen prangende vraag...<p>[This message has been edited by Frederic (edited 17-12-2000).]
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Ik denk dat je die Pace best nog wel kan verkopen. Ik heb er onlangs ook 1 verkocht aan iemand die de NL zenders wil ontvangen. Ik las deze week ergens een artikel (kan het niet terug vinden) waar cAanal+ de duizenden irdeto kijkers nogmaals de toezegging deed irdeto te blijven ondersteunen zolang deze ontvangers nog bij de mensen thuis staan. Hoe lang dat zal zijn weet niemand, het blijft cAnal+ he.<BR>
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 En wanneer je dan toch bezig bent om die Pace 500 te verkopen, dan kun je nog net voor de Kerstdagen een Humax in huis hebben <P>LDP
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 Als ik even mag stooren .Ik lees dat jullie het over de pace 500 dvr hebben ,ik ben namelijk op zoek naar een file voor mijn goldcard ,ik heb al guppie file geprobeerd maar doet het alleen in de nokia 9500, niet in de pace , nu hoorde ik dat men de date moest verandere dan zou hij het wel moeten doen . wat is u ervaring sorry dat ik hier tussen komt ,maar is mijn probleem mischien opgelost.<P>Mvg
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 Voor de PACE 500 heb je spec. file nodig Pace 500 is van een oudere generatie (G4)<BR>Heb je wel op het www zien staan maar weet niet zo gauw de naam meer van die site.<BR>Misschien een andere hobbist wel <P><BR>Groeten<BR>
Gast Geplaatst: 30 december 2000 Geplaatst: 30 december 2000 Nee hoor!<BR>Mijn peesje werkt al tijden prima op de guppie-files. Wel even de datum aanpassen.<BR>Zie elders op dit board.<P>Groetn Swieberd.
Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 Swieberd even een vraagje mbt de PACE.<BR>Heb jij nog meer als C+ werkend?<BR>Kan je me de settings geven voor de channels<BR>Home channel 1 is bv 12515 H 5/6 22000<P>Bvd
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Weet je wat ik raaar vind, dat ik een orgineele 1.2 card in de pace doe en beeld heb ,terwijl ik een andere card ook 1.2 er in doe ook een orgineele card 1.2 alleen bewerkt met crd. Krijg de melding dat de card niet uitwissel baar is.<P>Vreemd.<p>[This message has been edited by 4 you 2tell me (edited 01-01-2001).]
ericc14 Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 hoi 4 2<BR>probeer het eens met de clearbuffer erover te draaien.<BR>ging bij mijn ook super<P>gr eric
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Avensis, heb allen C+ werkend.<BR>Heb me verder eigenlijk niet in irdeto verdiept, kan dat ding dan nog meer ontvangen???(op astra 19)<BR>Wistiknieteens!<P>Groetn Swieberd.
Aanbevolen berichten