Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mede Satters.<BR>Als eerste hoop ik dat deze vragen hier thuishoren...<BR>Ik heb al goed rondgekeken op dit forum, maar nog geen geheel toepasbaar antwoord gevonden. hier komen ze:<BR>Welke programmer kan ik het beste kopen als ik een MultiChoise kaart wil unlocken.<BR>Kan de kaart ook weer door "hun" uitgezet worden zonder blocker?<BR>Kan ik die zelfde programmer ook gebruiken om zelf een Irdeto-kaart te maken.<BR>Welke type kaarten heb ik precies nodig hiervoor.<BR>Is het mogelijk een kopie van een MultiChoise te maken?<BR>(We zijn er nog niet!) En kan ik ook een orginele Sky-kaart (analoog) unlocken?<BR>Zo..dat waren er een hele hoop..het is allemaal nieuw voor mij aangezien ik er een tijdje tussenuit geweest ben, en alleen maar met die season dingen in het verleden ben bezig geweest.<BR>Bedankt voor het lezen!!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

het beste wat ik vind is de phoenix programmer deze werkt op 3 en 6 mhz<BR>kaartjes om zelf irdeto kaarten te maken zijn er niet <BR>ja zu kunnen als er geen blocker in zit de kaart weer afsluiten<BR>zou je de kaart nullen ik weet zelf niet precies hoe dat werkt maar dan hebben ze er wat meer moeite mee om hem uit tezetten<BR>een vraag van mijn kant wat voor een reciever heb je<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi Spike ik heb een Humax 5400.<BR>Wat ik bedoelde met een Irdeto kaart maken is dat ik met deze dezelfde zenders kan ontvangen als met een MultiChoice kaart.<BR>Groet!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Het is zeker mogelijk om een irdetocard te maken ,althans een card die in elk geval wel het gewenste resultaat geeft, dit is te doen met een wafer/goldcard. Dit is een card met daarop/in een pic16F84 met een 24c16.<BR>Wat je nodig hebt is een progger om de 16F84 te proggen bijv. een ludipipo of een vp2 progger , en een phoenix . Er zijn ook programmers in de handel die beide in 1 hebben ,Kijk bij willem. <A HREF="http://www.willem.org" TARGET=_blank>http://www.willem.org</A> .<BR>Ook is het mogelijk je originele card weer aan de praat te krijgen maar daar heb je een zgn. blokker bij nodig. Helaas geeft die op dit moment een probleem (tijdelijk) nl. op RTL4 en 5 maar daar mis je eigenlijk niets op smile.gifDe progger die je nodig hebt om je originele card te bewerken is een phoenix in combinatie met bijv. cardwizzard of cardmaster enz.(soft)<P>suc6<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Geplaatst:

Hallo allemaal..<BR>Als eerste bedankt voor jullie reactie's.<BR>Ik begin er wat meer visie op te krijgen.<BR>Rest mij alleen nog een (domme?)vraag,<BR>Er zijn dus ook programmers te koop die ludipipo,vp2 én phoenix (3 in 1?) aankunnen? want dit lijkt me dan het meest geschikt met het oog op de toekomst.<P>Groetjes<BR>Mars.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

de nieuwe VP-2 kan inderdaad alles...<P>hij heeft namelijk -<P>- smartcard lezer om wafers en MOSCs te lezen/programmeren<P>- ludipipo modus om losse en wafer 16f84 PICs te programeren en ook losse 24c16 eeproms<P>- phoenix modus om een 24c16 eeprom op een wafer te prrogrameren, en ook standaard Irdeto MOSCs<P>- smartmouse modus<P>- schakelbaar tussen 6 en 3,57 mhz (optie)<P>- appeltaart bakken<P>ja, alles behalve dat laatste dan...<BR>2old<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hallo allemaal.<BR>Mijn dank is groot!<BR>Ik heb enorm veel aan de info van dit board.<BR>Nu maar snel Ome Willem contacten.<BR>Groeten!<BR>Mars.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp is de VP2 dus niets anders dan de Clanzers built5 programmer.En zo ja , waarom heet dat ding dan ineens VP2?<BR>Dan heb ik ,zonder het te weten, een VP2 programmer buiten m'n endere doosjes smile.gif<P>------------------<BR>edited by Tech :)<P>http://www.homestead.com/rkmmontage/index3.html

Geplaatst:

Ha die Roel..<BR>Je Email adres klopt nog steeds niet!!!!!<BR>Herbert<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.