Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo<P>RTL 4 en 5 werken niet meer is er iets aan de hand of zo ..<BR>de rest werkt wel van het nl pakket<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik heb net gekeken er is niks aan de hand als ze het nu nog niet doen dan kaart opnieuw programeren of als hij van canal+ is en geregistreerd dan ff bellen<P>------------------<BR>

Geplaatst:

nou nee hoor niks <BR>ik heb op niuw geprogd maar ook niets <BR>geen rtl 4 en 5 <BR>heb geprobeerd naaar c+ te bellen maar krijg niemand aan de telefoon alleen maar die griet <BR>dit nummer kost......<P>heb of weet iemand iets <BR>lig de transsponder er misschien uit of zo<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik weer gekeken maar alles werkt nog gewoon bij mij heb je ook al de crd van teebee geprobeerd deze staat op ik wil ook een crd'tje<P>------------------<BR>

Geplaatst:

sorry maar daar kan ik niet echt uit komen <BR>kan ik jou even mijn file sturen zodat je er even naar kan kijken of is dat een probleem <BR>mijn mail adres is <BR>quickspot920@icqmail.com<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ja is goed <BR>spiky@the-snake.com<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Het is al geschreven, maar goed ik ben de beroerdste ook niet. <P>Haal de blokker er eens uit !!!<P><P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

welke blokker <BR>ik heb er alleen maar een goldwaffer in zitten niks geen blokker , ofstaat deze op de kaart <BR>weet je wat ook zo raar is ik doe er hier nu een orginele multichoice in (deze is abonn. op betaald ) moet werken dus <BR>niet dus geen beeld <BR>als ik nu naar C+ belt word je er na 3 minuten uitgegooid met de melding <BR>wegens technische storingen zijn we niet bereikbaar <BR>dat is dan 3 x 0,44 cent per minuut winst voor PTT en C+ dank U<P>maar tot op heden geen beeld<BR>ben vanacht tot 3 uur bezig geweest en vond het wel even genoeg dus ga vandaag weer verder..<P>wie kan mij helpen er mee <BR>mijn recievers NOKIA 9500 met DVB 2000<BR>2 x een reciever met versie 1.81.6<BR>1 x een reciever met versie 1.81.7<BR>op alle recievers geen beeld meer..<BR>wat nu te doen ????????????????? <P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik heb duseen nokia 9500 met dvb 2000 versie 1.81.7 die van 6-4-2000<BR>wat ik gehoord heb is dat dit een versie is waar geen software matige blokker in zit ( klopt dat )<BR>tevens heb ik er nog 2 in huis staan met de versie 1.81.6 van 4-4-2000 ook in deze recievers <BR>zijn geen RTL 4 / 5 te bekijken wat nu <BR>zoals hier boven in de andere REPLAYS heb ik gekeken zelf naar het menu -9-8-6-1 daar krijg ik geen lijstje meer te zien , ik krijg alleen maar te zien C+ info verder niets <BR>tevens als ik menu -6-9 intoets krijg ik ook niets anders te zien dan C+ info<BR>moet ik soms een andere frequentie hebben ofzo<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Jongens zou leuk wezen als jullie de vraag eens in 1 forum zouden willen stellen dan krijg je in ieder geval geen twee discussies en hoef je tenminste niet twee keer het antwoord te schrijven.....<P>Verandering transponder indeling C+ is ingegaan.....rtl4 + rtl 5 kunnen weer worden ingeladen via de frequentie 12.515 H 22000 5/6 en zitten uit het blote hoofd op dit moment op frequentie 12.344 V 27500 3/4 en werken op dit moment op vele ontvangers niet als men werkt met een blokker...<P>Satwatcher<P><BR>------------------<P><BR>[This message has been edited by Satwatcher (edited 12 July 2000).]<p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 12 July 2000).]

Geplaatst:

nou vergeet het maar sat master <BR>tot nu toe echt geen beeld <BR>ook niet met een orginele multi choice kaart <BR>wat zou het nou kunnen zijn <BR>ned 1 -2-3 veronica en sbs 6 heb ik wel <BR>maar rtl 4 en 5 niet <BR>ik heb wat je opgaf ingevoerd via het menu van de reciever snap het niet echt nou..<P>wat kan ik nou nog doen<P>------------------<BR>

Geplaatst:

laat t opnieuw inlezen want bijmij gewoon beeld op rtl 4 en 5 krijgt volgens mij zelfs bij rtl 5 in beeld wat nieuwe freg zijn<P>------------------<BR>

Geplaatst:

RTL4 en 5, bij mijn beste weten op 12344 niet V maar Horizontaal. Even gecontroleerd met mijn Nokia 9500 en DVB. Zelfs door de software blokker komen ze niet heen. Opzet van C+ ?<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.