Gast Geplaatst: 11 mei 2003 Geplaatst: 11 mei 2003 Had gisteravond met de radiomodus van 3FM het live concert van Dj tiesto opgenomen, had dus een timer ingesteld, heeft ie ook allemaal gedaan... Op de schijf staat nu een .ts bestand van 1010mb ik heb dus dat bestand naar de pc toegehaald. Ik dacht, o zo'n ts bestand kun je ook wel met elecard afspelen, je hebt dan alleen geen beeld dat dacht ik dus. Als ik die hele file wil openen hangt elecard meteen vast, tmpgenc ook.. xmuxer kan ik ook niet loopt ook vast En die afspeel modus is ook maar bagger, het vooruitspoelen lukt bijna niet, pause doet het niet, vreemd allemaal Heeft iemand van jullie ervaring met .ts bestand uit de radiomodus?? Martijn
Gast Geplaatst: 11 mei 2003 Geplaatst: 11 mei 2003 zelfs ds.jar snapt de radio .ts niet...ik ben ook al vanalles aan et proberen...nix nog
hemertje Geplaatst: 11 mei 2003 Geplaatst: 11 mei 2003 @martijnC was toch een uitzending van 6 uur (0:00-6:00)? heb je alles opgenomen? 1Gb voor 6 uur lijkt me weinig... @all had ook ingesteld maar helaas heeft ie nix opgenomen! kan de DB wel goed overweg met een starttijd om 0:00 uur??? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
thomask Geplaatst: 11 mei 2003 Geplaatst: 11 mei 2003 Citaat: Heeft iemand van jullie ervaring met .ts bestand uit de radiomodus?? Kan het hier niet testen, maar wellicht met VideoLan ?
Gast Geplaatst: 11 mei 2003 Geplaatst: 11 mei 2003 met VideoLan kan ik het wel afspelen.. misschien dat ik met de uitgangen van de geluidskaart iets kan doen... ik heb geen programmaatje kunnen vinden die de .ts file kan omzetten naar cd formaat of mp3 Snapt iemand dat videolan programma.. ben bezig geweest om de stream om te zetten naar PCM of MP3 maar dat lukt nog niet echt..
Gast Geplaatst: 12 mei 2003 Geplaatst: 12 mei 2003 wat ik morgen eens ga proberen is om met de de dreambox het volgende te doen.. Audio OUT dreambox --> 2xtulp naar jack ---> line in geluidskaart --> opnemen met goldwave en dan converten..
Satwatcher Geplaatst: 12 mei 2003 Geplaatst: 12 mei 2003 Kan veel makkelijker hoor.... Met het proggie DreamTSman de opgenomen file van de HD van de dreambox 1 ts file laten maken en naar je HD van je PC zetten. Met het proggie PVAstrumento kan je dan de ts omzetten naar video mpeg bestanden en audio mpeg bestanden. En daar kan je dus ook in de audio modus mp3 kiezen. Is 256 KHz dus van redelijke goede kwaliteit. En dan branden op cd maar.... Satwatcher ---------------------------------------
Gast Geplaatst: 13 mei 2003 Geplaatst: 13 mei 2003 Zo te zien gaat het niet zo makelijk om radio bestanden op te nemen. Het zou niet gek zijn als ze voor de DreamBox ook het programma MCE - PlugIn Version 0.91 zouden maken. Ik heb namelijk ook het Concert van DJ Tiesto opgenomen maar met mijn SkyStar2 kaartje samen met de MCE Plugin. Hiermee heb ik 6 MP3's van 82MB ,samen 481MB. De MP3 file is 48.00Khz en 192 kBps. En dit alles met 1 druk op de knop. Grtz TSR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen