Ga naar inhoud


problemen met dolby digital


Gast

Aanbevolen berichten

heb mijn reciever (xtreme) net terug van reparatie, maar nu werkt dolby digital niet, ik heb het ingeschkeld, gebruik een optisch kabel waarin het ook dat rode licht afgeeft, mijn stereo reciever is ok want optisch met de dvd doet hij het.

Ik heb hier al gezocht en vind iets over de temperatuur, maar zelds na een uur van de stroom (dus afgekoeld) doet hij het nog niet.

Ik heb volgens de dealer nu de niewste software met penta 1.05.

Wie kan mij vertellen wat het eventuele probleem is en wat ik er aan kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Moi.

 

Doet PCM het wel via de optische kabel, of komt er bij geen 1 zender geluid uit de optische uitgang.

 

Greetz

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij doet het bij geen van de zenders die dolby surround ondersteund, wel gewoon geluid, ik heb nog een keer alles gcontroleerd en alles is goed aangesloten en goed ingesteld.

Als ik de kabel achter uit mijn tereo haal dan brant hij ook rood dus lijkt dat hij wel spanning heeft maar geen signal oid, nou ja anders dde het geluid het sowieso natuurlijk niet.

Zou het in de software kunnen liggen deze is de 1.55.13.

Ik kan natuurlijk naar mijn dealer gaan en zal ik ook wel uitteindelijk doen kom ik er niet uit, maar het is toch mooier zelf een oplossing te vinden daar er misschien ok in de toekomst hier meer mee geholpen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Als je inderdaad helemaal geen geluid uit de optische uitgang krijgt, en je hebt alles goed staan en aangesloten zal ik maar terug gaan naar de dealer.

Je kunt natuurlijk de software er even opnieuw in zetten maar als dit helpt weet ik niet.

Veel xtreme's geven happerend geluid en daarna soms geen geluid meer, maar dit is niet van toepassing bij jou.

 

Greetz.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie, heb mijn dealer gebeld en moet de reciever brengen, gelukkig een goede service daar dus tevreden.

trouwens ben verder zeer te spreken over mijn extreme, verder nooit problemen op 1 reparatie na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...