el canario Geplaatst: 11 mei 2003 Geplaatst: 11 mei 2003 Hallo, Ik probeer de nieuwe (test) kanalen van de BBC op 28 Oost te installeren, maar zonder succes. Wat doe ik fout??? 0 ik werk met Servihard 8.0 6071 v1.31 Mijn 'hotbird schotel' heb ik even op 28 E gezet - prima signaal op mijn Nokia 9500. 1 In Menu 7,1 B (antenne instellingen) heb ik voor de tweede sat de symbol rate op 22000 5/6 gezet 2 Via Menu 5,3,2 (handmatig inlezen) kies ik H 10773 3 Na OK geef ik op dat de twee schotels gescand moeten worden 4 Na OK worden inderdaad de BBC kanalen ingelezen 5 Maarrrrr, als ik er vervolgens naar toe ga lijkt de decoder er niet heen te willen, dwz op het scherm wordt wel de info balk met nummer en naam getoond, maar op de decoder blijft het display op het laatste goede channel nummer staan. Menu werkt ook niet als ik op een nieuw kanaal sta. 6 Ik heb hetzelfde met de FTA kanalen die ik zo probeer in te lezen, zoals Travel 12051 V 27000 2/3 of ITV News 12032 H 27500 2/3. 7 Op de Hotbird heb ik hetzelfde probleem met het inlezen van nieuwe kanalen. Wat doe ik faut???? VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen