Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eerder op dit baord heb ik een vraag gesteld<BR>wat bepaalde instellingen van mijn alcam te<BR>betekenen had.ecm. auto-0602-1702 1762.<BR>Wie weet wat deze instellingen betekenen.<BR>b.v.d. terrano II

Geplaatst:

hoi<BR>ik weet het ook niet<BR>en weet niet eens wat een allcam is<BR>sorrie wou toch even reageren<BR>groetjes Harrie

Geplaatst:

Hoi!<P>0602 staat voor een originele 0-kaart.<BR>Bijv. de Multichoice kaarten!<P>1702 staat voor een C-kaart.<BR>Premiere World dus<P>1762 staat voor een F-Kaart.<BR>ORF dus.<P><BR>Hier wordt dus de kenning van de kaart bedoeld en is "auto" eigenlijk de beste oplossing hetzij dat je maar één type kaart gebruikt.<P>Satfreak!

Geplaatst:

He satfreak <P>Even een vraag is het mogelijk<BR>om met een humax IRCI-5400 die ik gepatcht heb naar v 108pNL all cam om op 1 kaartje <BR>de volgende providerste krijgen<BR>Stream + hellas nova + sct+ premiere + orf tot nu toe is het me nog niet gelukt <BR>????????????????????????????<BR>en wat voor tijpe kaart moet ik hebben ???<BR>En hoe moet ik de files instellen<BR>dus op 0-cam of C-cam ??????

Geplaatst:

Voor zover ik weet kan alles op 1 ATMEL-card maar moet men de kaart steeds uit en terug insteken als men naar of van de duitsers gaat. of de reciever resetten.<P>op een GOLDcard echter gaan ze nog niet samen zover ik weet.

Geplaatst:

in het menu van de tuner(insterlatie)en dan CI module kies de juiste uit en je kunt zien welke er in zit.

Geplaatst:

Ik heb een Dbox met dvb2000 er op. Ik kan in het cam-menu (8-3) voor bij support (7) kiezen voor 1722 of 1762. Andere mogelijkheden zijn er niet. Is er een versie waar ik meer mogelijkheden heb? Of is er een andere manier om dit te wijzigen? Volgens mij moet ik dit wijzigen om *net te kunnen ontvangen.<BR>Alvast bedankt.<P>Satori

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.