Gast Geplaatst: 30 januari 2001 Geplaatst: 30 januari 2001 Hello all,<P>Ik kom net binnen in de wereld der satellieten, vandaar de volgende vraag..<BR>wat is irdeto?<BR>waar kan ik daar informatie over vinden?<BR>Wanneer daar niets of weinig over te vinden is, welke bestanden en kaarten zijn nodig om irdeto te proggen. Heb een Humax 5400 + goldcart.... <P>thx,<P>
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Irdeto is een manier om digitale informatie te coderen. Je kunt het zeg maar vergelijken met een zip file. Alleen om het te kunnen bekijken het je dus een passwoord nodig, en dat passwoord is dan een smartcard (of iets dergelijks).<P>Voor meer info over irdeto kun je kijken op <A HREF="http://www.irdeto.com." TARGET=_blank>www.irdeto.com.</A><P>En om je kaartje te proggen heb je dus software nodig, maar wat voor programmer heb je?
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Hello<P>Ik ben in het bezit van een "GOLDPROGRAMMER".<BR>hierbij heb ik een goldwafercart en als receiver een IRCI 5400 van Humax.<P>
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 kijk dan eens bij de faq en de download sectie. neem een leuke humax hex en een bin erbij even op een kaart schudden en klaar
Aanbevolen berichten