Ga naar inhoud

Heeft iedereen de STB04500 252 mhz processor

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vroeg mezelf dus af of iedereen de STB04500 252 mhz processor in z'n dreambox heeft zitten. Dit kun je zien onder informatie. Ik heb namelijk een van de eerste boxen. En mijn tuner is wel goed. Dus misschien dat er verschillende processors gebruikt zijn. Iedereen die wil graag even processor type controleren.

Geplaatst:

nou als je wel een goede tuner heb dan zou ik toch eerder een andere revisie van de tuner controleren.. lijkt mij het meest logishe en niet de processor.

Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c

Geplaatst:

Dat is inderdaad waar. Maar ik dacht laat ik eerst eens gaan beginnen met hardware te gaan vergelijken die iedereen het makkelijkste kan controleren zonder de box open te maken. Want als er al verschillen zouden zitten in processor, dan zou er ook verschil kunnen zitten in het tuner gedeelte. Het gebeurt namelijk vrij frequent dat ontwikkelaars van hardware in hun eerste revisie de beta revisie andere meestal duurdere hardware gebruiken dit om goed te kunnen testen en daarna als alles goed werkt op goedkopere vergelijkbare componenten overstappen. Kijk maar bijv naar de xbox.

groeten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen