Gast Geplaatst: 18 februari 2001 Geplaatst: 18 februari 2001 Ik ben in het bezit van een humax5400, een originele M*C*-kaart en de gold140-progger. Is er nu een mogelijkheid om daarmee mijn originele M*C*-kaart zodanig te proggen zodat ik P*W* te zien krijg??? Klopt het dat ik die org. kaart enkel kan uitlezen en proggen als de progger op 3.57Mhz ipv 6Mhz staat. Ik probeer de G140 te laten draaien met de Cardwizard 1115, maar ik kan geen verbinding tot stand brengen... Weet iemand mij verder te helpen ??<P>---------------
rienk Geplaatst: 18 februari 2001 Geplaatst: 18 februari 2001 met een phoenix moet hij op 6mhz staan is volgens mij met een gold140 prog niet anders 6mhz = 6mhz ?? toch Rienk
Gast Geplaatst: 18 februari 2001 Geplaatst: 18 februari 2001 Een GoldProgger is bedoeld voor het programmeren van GoldWafer cards MM2..kaarten met hierop een PIC (16F18) en een EEprom (24C16). In de PIC bevindt zich het programma dat een orginale kaart emuleert en in de EEprom bevindt zich de data zoals key's etc... (de variabelen)<BR>Een GW programmer plaats eerst een LOADER in de pic zodat de EEprom via het zojuist in de PIC geplaatst programma kan worden geladen. Hierna dient men de PIC opnieuw te voorzien van de juiste EMULATIE software. Daarom eerst de EEprom file en daarna pas de PIC file. De goedkoopste oplossing is een GW kaart te regelen!<P>Suc6<P> Be Strong
Aanbevolen berichten