Ga naar inhoud


hyundai 830 ci


Gast

Aanbevolen berichten

hallo even een vraag. ik heb een hyundai 830 ci.wie kan mij vertellen welke software versie erop zit hij geeft in het menu nl.hardware versie:hss830-001 software versie:hss830 kanaallijst: hss830-002 laatste update:00-00-0000. verder wil hij geen on air download uitvoeren. alvast bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
hallo even een vraag. ik heb een hyundai 830 ci.wie kan mij vertellen welke software versie erop zit hij geeft in het menu nl.hardware versie:hss830-001 software versie:hss830 kanaallijst: hss830-002 laatste update:00-00-0000. verder wil hij geen on air download uitvoeren. alvast bedankt


De software versie staat ook in je menu (in hetzelfde lijstje als waar je de hardware versie uitleest) .
On air download lukt alleen op de HotBird , en als je een recente firmware erin hebt zitten , advies om de laatste versie erin te zetten.Die is van de hdte site te downloaden .

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat heb ik ook aangegeven er staat software versie:hss830 en verder niets erachter. en dan kanaallijst hss830-002 .is dit een recente of een oud versie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ja dat heb ik ook aangegeven er staat software versie:hss830 en verder niets erachter. en dan kanaallijst hss830-002 .is dit een recente of een oud versie


Kanaallijst zegt niet zoveel , is ook niet van belang .
De laatste firmware is v107 in ieder geval , gewoon effe downloaden van de hdte site en dmv een seriele kabel in je receiver pompen .
software waarmee je de firmware update vind je ook op die site ..

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...