Ga naar inhoud


CAM init Xtreme.


Gast dejon403

Aanbevolen berichten

Hi,

Wat ik de 2 dagen af en toe merk is het opnieuw initializeren van de cam (cam initialisatie in beeld) het beeld valt dan weer niet en dan weer wel uit.

Gisterenavond ook weer. Zaten naar NGC te kijken en rond 20.15 uur verscheen deze melding in beeld.

 

Ben in bezit van een Xtreme met fw.1.55.13 ucas erop en org.c+ card.

Is er wat bekend over dit fenomeen?

 

Gr. Jan

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Meer dan 50% van alle Xtreme ontvangers hebben problemen met de hardware in combinatie met pentacrypt 1.09

Ook tetracrypt geeft problemen, probeer maar eens met een ***ongewenste_url*** 5in1 kaart naar bvn te kijken, dan komt de melding dat je niet mag kijken ???!!!

deze melding gaat dan ook niet meer weg als je naar een andere ongecodeerde uitzending kijkt.

resetten van de Xtreme geeft dan enkel uitkomst.

 

Ook valllen alle kanalen nogal eens uit de Xtreme's, dan kun je weer opnieuw beginnen met het proggen van de settings (alle tekst verdwijnt dan uit de menu's)

 

Ook gaan heel veel Xtreme ontvangers spontaan stotteren na enige weken of maanden met gebruik van de Penta 1.09 welke door de importeur in de ontvangers wordt gestopt.

De importeur (Alg*v*x) doet echter of zijn neus bloed, en zegt geen problemen te kennen, en als er problemen zijn, dan ligt dat aan de gebruiker volgens hun.

Alg*v*x geeft echter GEEN enkele garantie op de door hun geleverde ontvangers.

 

De Xtreme heeft echter een ontwerp fout of er zijn slechte componenten gebruikt (flash) waardoor deze problemen ontstaan.

Ikzelf heb inmiddels al mijn derde Xtreme thuis, en nog steeds problemen.

 

Jammer, want de Xtreme beloofde een leuke (magic) machine te zijn, maar hiervan is niet veel meer over.

 

Fenzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De problemen die jij hebt heeft mijn Extreme gelukkig niet.

Het probleem met de ongecodeerde zenders is wel vervelend, maar als je 1 keer op exit drukt en gelijk de kaart er uit trekt is het over.

Als je verder gaat zappen stop je de kaart er weer in.

Ik neem aan dat het probleem er in de toekomst wel met een software update uitgehaald wordt.

Ik had hiervoor een Hummie en wat die allemaal niet aan errors en vastlopers had daar lusten de honden ook geen brood van.

Om over het vastleggen van de satelliet-posities maar te zwijgen.(De ene erin de andere weer weg.)

Het is gewoon een veel modernere machine.

Het scannen van een satelliet gaat werkelijk met een rotgang.

Bij een Hummie of Philips kan je dan de hele gebruiksaanwijzing op je gemak doorlezen.

Bij een Extreme ben je dan nog met de index bezig en dan is hij al klaar.

 

Succes Theo50

Ps. Ik gebruik Tetracrypt 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn extreme met tetra op de CI module toen ik hem kocht heb ik van de satboer er een funkaart bijgekregen en ook op de FTA kanalen steeds het blauwe scherm na een paar dagen zelf een nieuwe kaart gemaakt met de **$*@*%*&^*#** 6 in 1 files en het probleem was over.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou heb er twee van die xtreme's en allebij met penta 1.09 en software versie 1.55.13 , en originele anaal digitaal smartcard met triax 78cm en lnb 0,3 invac....

nergens problemen mee?????????????????????????????????????

software zelfgeladen want er stond tetra en versie 1.55.09 in !!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...