Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Hoi,<P>Simpele vraag (hoop ik toch). Ik heb een<BR>MM 9500 met Nederlandse CAM (nog nooit ge-<BR>update ofzo, gekocht toen er nog zoiets<BR>als "Multichoice" bestond ;-)), als software<BR>staat er DVB2000 op. Is het in dat geval<BR>mogelijk ORF te kijken (enige zender die me<BR>wat zegt, PW hoeft niet), of moet er een<BR>andere CAM in?<P>Thanx!
Gast Geplaatst: 18 januari 2001 Geplaatst: 18 januari 2001 Met DVB2000 on board hoef je geen andere CAM er in te zetten. Een 'juiste' kaart [;-)] is voldoende om ook ORF te bekijken.<P>Gruss Gott<BR>Digidirk
Gast Geplaatst: 20 januari 2001 Geplaatst: 20 januari 2001 Wat nu ?<P>Fijne vraag als newbie, wat biedt "orf" ,<BR>Gebruik ook een MM 9500, te gek apparaat trouwens. Heb natuurlijk Canal - en PW en wat andere push, maar wat is orf en is dit op Astra ??<P>BVD<BR>Bas
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Hoi, ik ben sinds kort ook de trotse bezitter van een MM9500, maar ik krijg er absoluut niks uit... Wie kan mij enkele tips geven? Ik heb al vanalles geprobeerd, allerlei keys en zo maar niks. HELP!<P>Groeten Paul.
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 wat wil je allemaal weten dan paul1977<BR>vertel dat eens of stuur me maar een mailtje of een ICQ <BR>maar liever natuurlijk gewoon via deze site natuurlijk
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Hé OYMN,<P>Om ORF te kunnen ontvangen op een MM9500 moet je eerst even nieuwe settings downloaden op <A HREF="http://www.rehtec.com." TARGET=_blank>www.rehtec.com.</A> Deze settings kun je vervolgens met een settings-editor en een seriele kabel uploaden.<P>Vervolgens moet je even hex-bestanden zoeken met de ORF-codes erin. Deze kun je, dacht ik vinden, bij Mastercrd. Deze codes moet je dan even op een goldcard zetten. En klaar is Kees.<P>Als je er niet uitkomt moet je me maar even mailen: r.stijntjes@raketnet.nl<p>[ 04-02-2001: Bericht aangepast door: The Wolf ]
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Laat ik nu hetzelfde willen, maar bovengenoemde site is tijdelijk under construction, dus daar kan ik geen update vinden.
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Wat ik graag zou willen weten;<BR>ik gebruik een kaartje met 2 IC's. Ik prog ze en in een galaxis en een pace 501 en een pace 600 doet deze kaart het, maar in mijn nokia niet! Er zit een cam versie 2.3 in. Verder ben ik niet zo bekend met mijn trotse aanwinst. Met de originele kaart kan ik wel de normale nederlandse zenders zien, maar da's niet voor de hobby natuurlijk!<BR>Ik wil dus graag weten wat ik ben vergeten of nog moet doen...<BR>Oja, als ik deze kaart erin stop, geeft de ontvanger nog steeds aan dat er geen smartcard aanwezig is. Ik weet ook niet welke versie dvb ik heb. Kan iemand mij daar ook bij helpen?<P>Groeten Paul.<p>[ 04-02-2001: Bericht aangepast door: paul1977 ]
Aanbevolen berichten