fenzo Geplaatst: 30 januari 2001 Geplaatst: 30 januari 2001 ik heb deze vraag reeds gepost onder overige ontvangers, maar krijg helaas geen reactie, ik overweeg een micronic 1200s te kopen met emb. seca en irdeto cam, nu wil ik natuurlijk ook graag irdeto kunne kijken op deze ontvanger, heeft iemand ervaring met deze ontvanger, of hij werkt met een PIC kaart<P>b.v.b.d.<P>------------------<BR>
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Ik heb zelf ook een Micronik 1200s met Seca / Irdeto en dat draait als een trein.<P>Aleen seca is nog niet helemaal optimaal, als ik b.v. een uurtje tv kijk dan loopt het geluid niet helemaal synchroom meer.<P>Maar voor de rest ben ik tevreden over de micronik!
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Heb onlangs ook een micronik 1200s gekocht en ben er heel tevreden over.<BR>Heeft inderdaad wel problemen met lipsynchronisatie, maar dit is enkel een software probleem en zal hopelijk bij één van de volgende software upgrades worden verholpen.<P>Wat het toestel ook intresant maakt is dat Micronik een eigen licentie heeft op Mediaguard (seca) waardoor er (hopelijk) geen enorme prijskaartjes kleven op de MAM zoals de afgelopen maanden bij de aston ci.
Aanbevolen berichten