Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Wie kan mij in de meest simpele bewoordingen uitleggen,hoe ik mijn Nokia moet programmeren.Men zegt dat je de Nokia rechtstreeks op de computer kan aansluiten.En hoe kan ik het multichoicekaartje moet updaten<P>------------------<BR>H.leppers
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Jazeker dit kan. Ligt er vooral aan wat je wilt proggen. Via deze serieele poort kun je met de juiste soft de settinglijst, de kleurstelling en andere instellingen wijzigen mits de nokia voorzien is van een versie van Overflow. Deze soft is zover ik weet alleen te proggen met een BDM interface en daarvoor moet het apparaat open.<BR>Is allemaal niet moeilijk. Kijk ook eens bijvoorbeeld op Dominance.de e.a. daar staat erg veel over DVB enz.<BR>Mail me maar als je vragen hebt.<BR>bas.philipsen@wxs.nl<P>Succes<P>Maar wacht even .... was jij niet diegene die twee dagen geleden ook al vroeg hoe je kaarten moest proggen ?. We zijn toch geen handeltje aan het opzetten he ? .....
Aanbevolen berichten