Gast Geplaatst: 14 mei 2003 Geplaatst: 14 mei 2003 Ik heb nu deze situatie: Deze wil ik uitbreiden tot deze situatie: Voor het rode dingetje had ik dit in gedachten. Kan dat? P.S.: Ja, ik weet dat ik ook alle acht ontvangers op twee schotels kan aansluiten met een multiswitch. Maar zo'n multiswitch kost maar liefst 450 euro!
Bigfoot Geplaatst: 14 mei 2003 Geplaatst: 14 mei 2003 Ik denk dat wat jij wilt alleen kan als je nu een diseqc 1.1 multiswitch hebt en ontvangers die cascading van diseqc switches ondersteunen.
Murdock Geplaatst: 14 mei 2003 Geplaatst: 14 mei 2003 Neem een goede DiSEqC switch! Een multiswitch heeft nogal de eigenschap om HF door te laten uit een andere band, wanneer er geen LNB-spanning wordt aangeboden op een ingang! Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 14 mei 2003 Geplaatst: 14 mei 2003 Citaat: Een multiswitch heeft nogal de eigenschap om HF door te laten uit een andere band Hebben alle multiswitch' dat, of zijn er sommige waarbij het wel werkt? Ikzelf heb een Antares AMS 580T
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen