Ga naar inhoud


[Strong] Welke versie werkt nu goed op S2 + Irdeto


M€®LïÑ

Aanbevolen berichten

Welke versie werkt momenteel met Seca 2 (behalve de update. deze haal ik voorlopig wel uit een andere decoder) en is redelijk stabiel met Irdeto.

De MC4000 versie is redelijk stabiel (zwart on de 15 min / 30 min is nog wel te doen.) maar geen S2 dus.

Hoe zit het met de V9b/f van Imagica? werkt S2 (zonder update) en hoe werkt Irdeto? zelfde als de mc4000 of valt het vaker uit zoals de blob.

MVG

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik begrepen heb, hebben de V9 varianten last van verdwenen kanaal lijsten na standby zetten.

 

Blob is naadje op irdeto/beta maar werkt wel op de seca2, ook al geeft hij daar om de zoveel tijd ook even uitval.

 

Verder eigenlijk geen Fw aan de praat gekregen met de NL seca2 kaart, spijtig genoeg, en ik heb er genoeg ingehad.

 

De blob is eigenlijk geen volledige Fw, het is eigenlijk bedoeld over de mostro welke groter is.

 

Doordat wij hem over de V20 heen zetten werkt onze kaart, alleen update ie niet.

 

Jefferson

srt8000h (v15/20) + gw / fun / multipro

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb n 8100 versie 22 patch 9 (emperor/H2deetoo). EPG en Info werkt niet, kanalenlijst valt inderdaad weg bij standby, en soms ook spontaan, dit, heb ik hier gelezen, door updates. Dit neem ik voorlopig voor lief.Seca2 en Updates werken goed, G**dcard ook.Geen last meer van uitval.

Nu mn vraag: Terugpatchen naar origineel, werkt dat, enbrengt dat mn verloren funkties terug op de seca2 kaart?

Kan ik met v9 irdeto aan, en onder welke voorwaarden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Merlin, De card directories had ik compleet gewisseld toen in de mc4000 met die van de V20, uitval was meteen terug.

Met de V9 eigenlijk denk ik hetzelfde verhaal, als ik de spaanse (stabiele) Card directories erin zet, werkt de kaart niet meer, maar pas ik de No_start_up toe, dan is de uitval weer (een beetje) terug.

 

Anyway, V9b/c/d/e/f/g/h/i/ etc is een Fw van 1024 Kb welke over de oorspronkelijke V9 van 2 Mb heen moet. Doe je dat dan werkt de seca2 kaart echt niet. Wij flashen hem als kippen zonder kop over de V20 heen, en dan krijg je weer dat HDL verschil. V9 wil 2000 kanalen opslaan, maar V20 denkt bekijk het maar ik heb er maar 999. Zo iets.

Echter dan geeft de seca2 kaart wel beeld, maar met alle bugs die dan ontstaan ben ik niet echt blij.

 

@Jacobus, Irdeto werkt alleen als je een fun kaart gebruikt, met de speciale V9 files erop. Als jou seca2 kaartje update zou ik gewoon lekker die V9 erop laten staan en eventueel met fun gaan werken voor de andere kanalen.

 

Ik ben een leek wat 8100 Fw's betreft, dus als iemand een goede Fw voor de 8100 weet, laat die het melden.

 

Jefferson

srt8000h (v15/20) + gw / fun / multipro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik tot nu toe weet van 8100 fw is dit.

mc2003fx: geen s2 wel iredeto en beta (voorral beta is stabiel)

V22: S2 werkt en update ook

mc4000 voor 8100: ik dacht dat deze ook niet met s2 werkte maar wel redelijk met iredeto en beta.

majoor PROVO: werkt met iredeto en beta maar S2 is naar mijn weten nog niet geprobeerd.

 

Van andere FW weet ik verder ook niks.

 

Timboektoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...