Gast Geplaatst: 10 januari 2001 Geplaatst: 10 januari 2001 Hoi All(emaal)<P>Ik heb sinds afgelopen week een programmer gekocht en ben nu een beetje aan het snuffelen wat er te krijgen is voor mijn <BR>dbox met dvb2000 1.7 en nog wat.<BR>Nu zie ik dat alle irdeto pakketten buiten premiere en c-pluz een 4.6 se cam nodig hebben.<BR>Mooi, maar die heb ik niet, en flashen van de mijne via notebook doe ik maar niet gezien het grote negatieve ervaringen gehalte op het web.<P>Is er nu voor die cam 1.3c (volgens mij) icm<BR>een kaart nu toch nog meer te ontvangen, of zijn de bovengenoemde boeketjes alles ??<P>ik hoop dat iemand me hier een antwoord op wil en kan geven ..<P>grtx Ed
Gast Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 Hoi ..<P>Tja ik ben al weer enkele dagen verder aan het rondneuzen voor info over de cam.<BR>Ik weet ondertussen dat het om een beta c-cam gaat versie 1.13e.<BR>In duitsland wordt hij voor 50 dmark naar een allcam gepatcht (smd eprom eraf en een met nieuwe software erop gesmolten).<BR>Maar ja, nu dus iemand vinden die in de regio eindhoven zit of zo die dat kan en wil doen ..<P>bij deze ?? iemand die zoiets of zo iemand kent :-)<P>werkt die c-cam overigens wel met dvb2000 voor meerdere providers (ik heb een ergens zoiets gelezen dacht ik )<BR>kan natuurlijk ook zijn dat dat voor een gepetste versie gold.<P>thnx voor je reactie ... <P>grtx Ed
Gast Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 1. Een Dbox cam kun je niet zo maar via de PC flashen het is niet, zoals een CI, een PCMCIA module.<P>2. Je kunt hem wel bij verschillende handelaren of hobbyisten laten ombouwen tot zgn. all cam en dan doet hij precies wat je wilt. Vroeger deed Bakker Urk dat veel, maar die zijn sinds 1 december gestopt voor particulieren. Het wordt dus even zoeken.<BR>Misschien als je hier op het board gewoon de vraag stelt van wie kan en wil mijn Cam ombouwen, dat je al gauw prijs hebt.<BR>
Gast Geplaatst: 18 januari 2001 Geplaatst: 18 januari 2001 Bespaar geld, laat 'm niet petsen<BR>DVB2000 on board is voldoende om alle providers te bekijken, de soft maakt er zelf een allcam van...<P>Gruss Gott<P>Digidirk
Gast Geplaatst: 19 januari 2001 Geplaatst: 19 januari 2001 Hoi Digidirk .... <P>Tja ik ben daar ondertussen ook achtergekomen<BR>Ik heb al een hele tijd lopen zoeken, kwam er<BR>ook pas later achter dat (bijna) niks werkt zolang ik de c-cam hexfiles gebruik.<BR>Nu met de 0 cam files gaat er een wereld voor me open :-)<BR>Ik heb ook maar meteen een wat nieuwere dvb2000 geladen , ik werkte tot eergisteren nog met 1795, en die is al weer meer dan een jaartje oud.<P>bedankt voor je reactie .... <P>grtx Ed<P>
Gast Geplaatst: 19 januari 2001 Geplaatst: 19 januari 2001 misleidend<BR>weet je wel zeker dat je een c cam hebt<BR>want bij mij in de status staat ook protect type c of zoiets maar het is wel degelijk een 0 cam mdat je 0 cam files moet gebruiken zit er waarschijnlijk gewoon een o cam in
Gast Geplaatst: 19 januari 2001 Geplaatst: 19 januari 2001 Ik heb de Cam eruit gehad :<P>Ik heb zo'n mooie groene waarop gedrukt staat :<P>Beta Digital 1.1a 1.13eC<BR>en een mooi wit stikkertje met -51<P>Ik ben de eerstte eigenaar van de doos en weet dus zeker dat de cam niet tijdens mijn gebruik is gepatched :-).<P>Tja en met die hexfiles, het is toch echt zo<BR>als ik uit hetzelfde archief Gw2-0801 de C-file pak doet ie (bijna) niets en met de 0<BR>file opeens wel :-?.<BR>Naja ik kan er mee leven , zeker nu ik weet dat ik de cam niet open hoef te laten schroeven.<BR>Overigens heb ik een adres waar je voor minder dan 20 dmark een geprogde eprom kunt bestellen of voor 40 dmark hem kunt laten ombouwen..<P>grtx Evil Ed
Aanbevolen berichten