Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal<BR>ik had graag het C+ en het Premiere pakket op een pic kaart maar het lukt me niet om alles op een kaart te zetten of het een of het ander maar niet samen<BR>Weet iemand zo'n hex file te staan op internet of te wel via email sturen<BR>Bestaat er een programma om twee hex files samen te voegen<BR>Ik hoop dat mij iemand kan helpen ik ben nogal erg groen met dit soort van sat ontvangst<P>Groetjes Harrie

Geplaatst:

als je geholpen wil worden zul je toch wat duidelijker moeten zijn iedereen wil best helpen maar we zijn geen waarzeggers dus wat meer informatie zou makkelijk zijn b.v <BR>type van je ontvanger en wat voor cam dat je hebt<BR>groeten blokker

Geplaatst:

Hoi sorrie dat ik onduidelijk ben geweest<BR>IK heb een Humax 5400 gepatch op een kaart heb ik premiere ( copleet ) en op een andere kaart heb ik C+ ( compleet ) <BR>Hoe krijg ik beide op een kaartje ?<BR>OP internet kan ik niets vinden het is het een of het ander.<BR>Ik werk zonder CI de kaarten wat ik gebruik zijn gold en pic cards.<P>Groetjes Harrie<p>[This message has been edited by harrie (edited 17-12-2000).]

Geplaatst:

heb zelf geen humax maar de v35 file van dr malibu schijnt dat te kunnen maar volgens mij moet je dan nog steeds als je van premiere naar nl gaat de kaart eruit en er weer in doen<BR>groeten blokker

Geplaatst:

Waar is de file v35 te vinden ?<BR>

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Hoi allemaal<BR>Blokker1 waar kun je file v35 vinden op het net ik ben al dagen op zoek naar sites met ird files .<BR>En niet alle files werken op de Humax<P>Groetjes Harrie

• 4 weken later...
Geplaatst:

het feit dat je je kaart eruit en erin moet doen ligt aan het feit dat de V35 een bepaalde soort kaart simuleert. Voor Duitsland is dit een C, O of F-Kaart, voor NL is dit weer een 0-kaart. Dus je zal altijd wel effe de kaart moeten trekken met een All-Cam. Dit verhaal vervalt met een 4.6 of 4.7 aangezien dit intern gesimuleerd wordt.<P>Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Geplaatst:

Inderdaad, ik heb een 4.6SE All-Cam en gebruik de V35 files, ze doen het prefect zowel C+ als Premiere, ik hoef de kaart (piccard) er nooit uit te halen.<P>En eeeh harrie, heb je al de V35 file gevonden op het net? anders kan ik die naar je mailen. laat het even weten.<P>Groet.

Geplaatst:

De file van Pit in de Irdeto Download aeria van di board werkt prima in de gepatchte embedded cam van de Humax 5400. Geen getrek aan kaarten bij verwisselen van paketten.<BR>C+NL, PW+Cindome+Sport en ORF werken.

Geplaatst:

Laat maar..<p>[This message has been edited by Jan Korpershoek (edited 14-01-2001).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.