Unetwork Geplaatst: 11 januari 2001 Geplaatst: 11 januari 2001 Weet er iemand wat er loos is met N*va Filmsat, bij mij gaat ie regelmatig op groene blokken, is dit nu een fout bij hun of bij mijn nokia 9200? alle andere bij de zelfde provider werken wel met een goed beeld... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ibby Geplaatst: 11 januari 2001 Geplaatst: 11 januari 2001 filmsat was er een tijdje uit met een testbeeld misschien opstartproblemen bij mij nu op dit moment met 9500 goed beeld<BR>Ibby
Gast Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 Filmsat staat nu op de plaats van Q24, ze hebben een beetje geshuffeld met de kanalen die ze hebben, als je naar alle kanalen van netmed kijkt vindt je de oplossing wel<P>MSS
Unetwork Geplaatst: 13 januari 2001 Auteur Geplaatst: 13 januari 2001 Shuffelen? Alweer ze blijven wel aan de gang zeg, dat hadden ze toch net voor de kerst al gedaan?<BR>Ja ik heb hem gevonden bedankt voor de tip! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten