Gast Geplaatst: 15 mei 2003 Delen Geplaatst: 15 mei 2003 Als ik mijn echostar 2110 uit heb gezet, en weer aan zet wordt de aston CI met seca2 kaart niet meer herkend , wel met de seca1 kaart. Dan moet ik de cam er een keer eruit en weer terug zetten dan wordt hij wel herkend. Zijn er meer die er last van hebben. Bert. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 mei 2003 Delen Geplaatst: 15 mei 2003 Hallo Bert, Na 2 weken zweten of het niet aan de U700 software lag, de AstonV.105 module, de Canal+ kaart, en veel dure telefoons met de Helpline van Echostar, ben ik er na jouw mail van overtuigd dat het aan de Echostar 2110 Viaccess ligt. Ik heb het apparaat reeds naar Echostar opgestuurd naar Almelo met een klachtenbeschrijving die 100% identiek is aan die van jou. Als jij dat ook gaat doen, komt het vast goed, en kan Echostar ook nog gemakkelijker vaststellen of het gaat om een individuele klacht, of algemeen euvel aan dit model. Ze zijn volgens mij best bereid om er eens goed naar te kijken. Sterkte, Satfreak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 mei 2003 Delen Geplaatst: 15 mei 2003 Ja ik zal bij echostar dit ook even melden, maar ik had de seca 2 kaart niet eerder. kun je dit in het nederlands per email of moet je de onvanger opsturen. bert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 mei 2003 Delen Geplaatst: 16 mei 2003 Ik zou hem gelijk maar opsturen. Je kunt in zowel Engels als Nederlands mailen. Satfreak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen