Gast Geplaatst: 17 mei 2003 Geplaatst: 17 mei 2003 Je kan voor de kanalen ook declink gebruiken. Gaat via een seriele kabel maar duurt wat langer. Staat ook weer op de site van M_Z. Suc6
top-seve Geplaatst: 17 mei 2003 Geplaatst: 17 mei 2003 Mijn ervaring is dat je beter eerst de eeprom erin kan zetten en dan pas de settings. Het lijkt er soms op dat de eeprom de settings weer verwijdert. Als je veel leest hoef je minder te vragen...
Gast Geplaatst: 17 mei 2003 Geplaatst: 17 mei 2003 Dus ik neem de flash van de 1.55i, een kanalenlijst van M_Z en dus eerst de eeprom van die betreffende kanalenlijst. Ik hoop wel dat de kanalenlijst van M_Z een beetje up to dat is!!!!!
Gast Geplaatst: 24 mei 2003 Geplaatst: 24 mei 2003 Inmiddels krijg ik mijn OSlink dus weer niet aan de praat heb het net zo als vorige week gedaan maar oslink 1.4 geeft bij opstarten al aan Driver not started (het systeem kan het opgegeven pad niet vinden) Daarna nogmaals error loading driver, ga ik gewoon door dan bij read signature Priviliged instruction. Het enigste wat er t.o.v. vorige week is verandert is dat ik mijn directories wat opgeruimd heb oftewel ik heb e.e.a. netjes weggezet. Wie weet raad!!!!!!!!!!
gamgra Geplaatst: 24 mei 2003 Geplaatst: 24 mei 2003 Hoi Shimai, Je hebt de directories waarschijnlijk te goed opgeruimd, uit je relaas blijkt dat er drivers verdwenen zijn, je moet een en ander opnieuw installeren. Misschien is het voldoende om Oslink 1.4 geheel te verwijderen en opnieuw te installeren. Denkelijk zit het probleem ergens in System ini of perhaps het Register. groet gamgra
Gast Geplaatst: 24 mei 2003 Geplaatst: 24 mei 2003 Ik heb alleen mijn sateliet directorie een beetje gereorganiseerd. heb de geunzipte oslink 1.4 wederom geinstalleerd maar bied geen soelaas. Heb deze week alleen nog een ethernet kaart geinstalleerd maar kan niet geloven dat dit wat uitmaakt, Wie doet weer een suggestie??????????? Waar kan ik evt. die drivers instaleren, bij OSlink zit wel een file Oslink.sys moet ik daar iets mee.
gamgra Geplaatst: 25 mei 2003 Geplaatst: 25 mei 2003 Hoi, Ben overtuigd dat je, misschien onbewust, vitale drivers of een of andere .ddl verwijderd hebt uit Windows. Misschien heb je "zonder-erg" huisgehouden in je Explorer. Heb je windows al een keertje opnieuw "er overheen" ge-installeerd. Lijkt mij toch niet zo moeilijk om dit op te lossen, uit de melding van windows blijkt dat het zeker niet aan je Oslink of de verbinding ligt het is puur een kwestie van (Windows)drivers. groet gamgra
Gast Geplaatst: 25 mei 2003 Geplaatst: 25 mei 2003 Heb hem nu in windows 98 laten draaien (oslink 1.4) start meteen op
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen