Alfons Verbiest Geplaatst: 15 mei 2003 Geplaatst: 15 mei 2003 Hallo allemaal, Ik heb de hele ochtend al het feit dat RTL 5 het niet doet. Dit is met een originele Canal+ Seca2 kaart. Alles doet het echter, maar bij RTL 5 krijg ik af en toe een flard geluid en diverse mededelingen met audiostream gecodeerd, of videostream gecodeerd etc. Ik heb sinds dinsdag pas een nieuwe tuner (Force 1144S) en dacht dat er misschien een probleem mee is, maar gisteren en eergisteren deed hij het gewoon. Ben ik de enige of zijn er meer waar RTL 5 het met de originele Seca 2 kaart niet doet? Groeten, Alfons
EuroMarco Geplaatst: 15 mei 2003 Geplaatst: 15 mei 2003 Alfons, Bij mij doet RTL5 het met originele SECA2 kaart op de Force 1122s wel, maar op de Nokia 9902s, ook met originele kaart niet. Op beide ontvangers doen RTL4 etc het wel. Marco
Bigfoot Geplaatst: 15 mei 2003 Geplaatst: 15 mei 2003 RTL5 opnieuw invoeren of laten scannen. Bij de Force daarna op Reset Receiver drukken via het menu.
Alfons Verbiest Geplaatst: 15 mei 2003 Auteur Geplaatst: 15 mei 2003 Hallo vriend, Jou kom ik ook overal tegen! Zoals net gememoreerd in de PM die ik je gestuurd hebt, doet alles het nu weer goed. Alles scannen had ik overigens ook gedaan, zonder resultaat overigens. Bye, bye, Alfons
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen