Unetwork Geplaatst: 15 mei 2003 Geplaatst: 15 mei 2003 [color:"red"] . Beste leden, graag dit nieuws forum uitsluitend gebruiken voor nieuws en niet voor geruchten, vragen en andere zaken die duidelijk niet onder de betekenis van het woord nieuws vallen. . Indien je een bericht van een andere website gebruikt, dan graag de bron vermelden! . Berichten in een andere taal dienen van een vertaling te zijn voorzien! . Geen berichten plaatsen van “ik heb gehoord van een vriend van de buurman van mijn zwager....." etc. Wij willen jullie allemaal bedanken voor jullie moeite om “nieuws” met ons allen te delen! [/color] Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ron Geplaatst: 1 juni 2003 Geplaatst: 1 juni 2003 Er zijn nog steeds mensen die het extreem moeilijk vinden om vragen niet in een nieuws forum te posten. Deze berichten worden vanaf vandaag door mij niet meer verplaatsts maar klakkeloos gewist. We kunnen niet aan het verplaatsen blijven:-( Tox.
Gast Geplaatst: 2 juni 2003 Geplaatst: 2 juni 2003 Citaat: [color:"red"] . Berichten in een andere taal dienen van een vertaling te zijn voorzien! [/color] En dan bij voorkeur een echte vertaling en geen Babelfish-zooi, aangezien dat in 99.9 van de 100 keer de mist in gaat... Tot zover mijn nutteloze bijdrage.
Aanbevolen berichten