Gast Geplaatst: 21 december 2000 Geplaatst: 21 december 2000 Heeft er iemand werken de files voor het Duitse pakket (waar Cinedom inzit)?<P>Als ik de kaart prog dan doet ie het even mar na een paar uur is het beeld weg op de Duitse zenders<P>Ca+ blijft gewoon door doen<P>Heeft iemand werkende files?<BR>Mail ze dan ff naar:<BR>bin.jer@12move.nl<P>Oja dan heb ik nog een vraag als ik de codes op de Pace prog dan is het gebeurd er helemaal niks<p>[This message has been edited by Pietje Puk (edited 21-12-2000).]
Gast Geplaatst: 21 december 2000 Geplaatst: 21 december 2000 Waarschijnlijk gebruik je Goldwaferfiles.<P>Gebruik bij Premiere World en cinedom alleen de plainkey's Vul op de plaats van de PMK en de ProID Allemaal FF in.<P>PW zend regelmatig valse key's door waardoor deze zenders dan niet meer werken.<P>Ook kan je een blokker in de plaats gebruiken. Maar dit is niet echt handig voor sommige andere providers.<BR>Indien je een Nokia met DVB2000 V18.16 of ouder gebruikt, gebruik dan de SCT Disable functie om te blokken.<P>Daar je files enige tijd werkten zullen deze wel goed geweest zijn.<P>Probeer het eens. Kan natuurlijk toch nog altijd iets anders mis zijn.<P>groeten.<BR>
Aanbevolen berichten